Het gaat niet bepaald goed met Ajax

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Leeftijd
69
OS
Windows 10 Professional
AV
AVG Internet security
FW
AVG Firewall

Het gaat niet bepaald goed met Ajax​

Met de hakken over de sloot alsnog de Europa League in in, maar zijn weer een belangrijke speler kwijt!

Het grote Ajax is in eigen stadion de Johan Cruijf Arena verslagen.
Als ze met deze spelers van Ajax kunnen winnen, dan kunnen ze elk team verslaan.
Dat is de redenering van de media.

Laatst bewerkt:
Het zal me worst wezen, ik volg het voetbal niet meer zo. Wie had dat 25-30 jaar geleden? kunnen denken. In mijn tienertijd stond ik wekelijks meerdere keren op het voetbalveld voor een trainig, en uiteraard op zaterdag een wedstrijd spelen. Tijdens de avondmaaltijd werd er door het hele gezin nagepraat over de wedstrijd die mijn zus en ik gespeeld hadden, en mijn vader heeft vroeger ook gevoetbald. Mijn moeder rolde er gewoon in mee. En heeft jaren de kleding van het damesteam gewassen. En ze bracht ons toen we jonger waren ook weleens naar uitwedstrijden, waar dan de ouders om en om moesten rijden, om de meiden naar de voetbal te brengen. Mooie oude tijden.

Ik ben ook geen voetbal fan en ik heb zelf nooit aan voetbal gedaan.
Als het in het nieuws komt dan wil ik het er nog weleens over hebben.
De wedstrijden van oranje kijk ik wel naar.

Als ik naar mezelf van vroeger kijk dan was ik vroeger echt dom, ik denk altijd hoe dom kon ik zijn.
Als je dat van jezelf kunt zeggen dan heb je in ieder geval niet onder een steen geleefd.
Ik had vroeger geen interesse in de grens opzoeken, eroverheen gaan wel.
Er is veel veranderd en ik heb er vrede mee.

Fietscross, motorcross, vechtsport en rugby heb ik allemaal wel gedaan.
Ik heb weleens wat gebroken maar toch heb ik er goede herinneringen aan.

Weer een gelijkspel.
Maurice Steyn heeft nog een hoop te doen.

'Nieuw' Ajax kan ook in Sittard niet overtuigen: puntenverlies tegen Fortuna​

Terug
Bovenaan Onderaan