Het forum gaat geupdated worden.

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
XenForo heeft een update uitgebracht om diverse bugs in de 1..5.11 op te heffen.
Na de update is de versie van dit forum XenForo 1.5.12

XenForo laat weten dat zodra de update bestanden de oude bestanden hebben overschreven, dit forum automatisch gesloten wordt.

Dat wil ik jullie niet aandoen.
ik wil met jullie afspreken dat het forum om 23:00 uur tijdelijk gesloten zal zijn om de belangrijke update te kunnen doorvoeren - ik schat dat het forum ca. 23:15 weer toegankelijk is.

Doe alles maar rustig aan!
Wij hebben ook zorgen met updates.
Mvg
Danvers

Als ik nog weer stil sta bij hoe snel XenForo was geïnstalleerd (sneller dan phpBB) en dat de update ook heel eenvoudig door te voeren is, zie ik het hele proces met vertrouwen tegemoet.

Gisteravond na de update bleek in Xenforo 2.0 een kleine verassing te zitten, die niet in de andere stijlen voorkwam.
Hedenochtend heb ik het thema Xenforo 2.0 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Nu werkt het thema weer normaal.

Voor de liefhebbers van het stijlthema XendisConnect - ook dit thema is opnieuw geïnstalleerd en funktioneert nu normaal.
Overigens: het stijlthema XendisConnect is gebaseerd op het standaard thema van vBulletin 5.

Voor de liefhebbers van het stijlthema XendisConnect - ook dit thema is opnieuw geïnstalleerd en funktioneert nu normaal.
Overigens: het stijlthema XendisConnect is gebaseerd op het standaard thema van vBulletin 5.
Heden even dit thema geprobeerd ziet er goed uit. Maar.... het standaard thema blijft mijn favoriet.

XenForo 2.0 Default heb ik vastgespijkerd en in beton gegoten. Prettig leesbaar wat betreft karaktergrootte en uiterlijk.

Is het de bedoeling dat de gegevens van het aantal posts / welk OS en AV onder de avatar niet zichtbaar is of heeft mijn browser een refresh nodig?
Overigens hoop ik dat het zo hoort.

XenForo 2.0 Default heb ik vastgespijkerd en in beton gegoten. Prettig leesbaar wat betreft karaktergrootte en uiterlijk.

Is het de bedoeling dat de gegevens van het aantal posts / welk OS en AV onder de avatar niet zichtbaar is of heeft mijn browser een refresh nodig?
Overigens hoop ik dat het zo hoort.
Schijnbaar wordt in XenForo 2.0 de info bij je Avatar onderdrukt, waar andere stijlen dit wel weergeven.

Vandaag een en ander bijgewerkt.
Een aantal add-ons is verwijderd, caches geactiveerd en de sidebar zend niks meer uit.
Een en ander moet het forun nu nog sneller gemaakt hebben.

Leuk hoor dat er extra smileys zijn toegevoegd. Alleen worden ze nog niet allemaal even goed weergegeven:

5885c6212ab98-2017-01-23_09_59_01-Het_forum_gaat_geupdated_worden.__.png

Prima. Het is verder ook geen probleem. Maar ik dacht ik ga het even melden voor het geval jij het nog niet gezien hebt.

Terug
Bovenaan Onderaan