• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Helpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

Het effect van extreme hitte op je lichaam

porrelaar

Vaak hier
Lid geworden
22 aug 2017
Waarderingsscore
227
Punten
43
Aan de voorkant van mijn huis is het nu 19° (daar staat de frisse zeewind op), aan de achterkant nog 22°.
Alle ramen en deuren staan tegen elkaar open om goed door te luchten. In de woonkamer is het namelijk nog zo'n 24 tot 25°. Ik heb een dik fleece vest aangetrokken tegen de tocht.

Ad Becude

Bekend gezicht
Lid geworden
29 nov 2018
Waarderingsscore
365
Punten
63
Leeftijd
72
Hier bij ons 19 graden in huis 24,5 graden, is best aangenaam. Door de regen is het lekker afgekoeld, van 08:30 tot 17:30 is er 35 mm gevallen.

K

Kate

Het is hier om 01:17 buiten 24 graden en binnen 26. Ik ben dus door een stortbui en onweer weggespoeld van een terras van een bistro. Weer een nieuwe ervaring!

Roxmarie

Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Waarderingsscore
380
Punten
63
@Kate Ik heb er inderdaad kaartjes voor, en ze zijn in Zweden zo groot als bv Marco Borsato hier.
Het concert dat ik bezoek is verplaatst naar het ullevi Gothenburg stadion, kan 60.000 msn in..

• Wow
Waarderingen: Kate
Bovenaan Onderaan