Het botert al een stuk minder!

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
21.510
Reaction score
5.184
Punten
113
Leeftijd
67
Onenigheid en zelfs ruzie in de regering en commerciële teststraten, die slecht meedoen met registratie van gegevens.

grotesmurf

Bekend Lid
Lid geworden
17 jan 2020
Reacties
527
Reaction score
271
Punten
63
Natuurlijk heeft de overheid fouten gemaakt.........Maar in een land waar 10% van de bevolking schijt heeft aan
de maatregelen en alleen maar gaat voor eigenbelang kan je NIET alleen de schuld bij de overheid neer leggen !!!

Rubensky

Moderator
Team lid
Lid geworden
4 aug 2016
Reacties
2.618
Reaction score
305
Punten
83
De beste stuurlui staan aan wal. Ik denk er het volgende over: kritiek hebben mag, zeker als je het ook nog eens goed kan onderbouwen. Maar houd ook rekening met de precaire situatie waarin we zitten. Het kabinet moet iedere dag moeilijke afwegingen maken, zonder goed te weten welk effect het heeft op de gedraging van het virus. Het weet namelijk niet hoe het virus zich gedraagt.

Experts die het kabinet, al dan niet gevraagd, adviseren zijn het al niet met elkaar eens. Dus geheel op die adviezen varen is lastig. Dan heeft het kabinet de moeilijkste component nog, de bevolking. Hoe gaan we deze maatregelen uitleggen? En wie verdedigt welke maatregel?

Mocht je, aan de hand van bovenstaande, denken dat ik het geheel met het kabinet eens ben; Dan heb je het fout. Ook ik ben het met een deel van de maatregelen pertinent oneens. Maar vraag mijzelf iedere keer als ik dit bedenk af, had ik het beter gedaan als ik in hun schoenen stond?

Die vraag is natuurlijk lastig te beantwoorden maar wel zinvol om eens aan jezelf te stellen.

Bovenaan Onderaan