hello

• Onderwerp starterVerwijderd forumlid 58
  • Startdatum
  • Reacties 8
  • Weergaven 1.262
Oef weer gevonden was al lid van ab zijn vorige forum, waarom die is stopgezet weten we niet, er zal wel een reden voor zijn denk ik?
Maar via een phpbb forum heb ik de nieuwe ontdekt, dus niet via google of andere.

Mvg

toska

(dus een bekend gezicht) ;) ;)

Dag Toska, leuk je hier ook te zien. Echter ken ik je eigenlijk maar amper en zou ik op een ander forum wat dieper moeten graven.
Wellicht is het leuker om in het kort iets meer over jezelf te schrijven.

-Ed

Aan je avatar te zien heb je twee accounts (inclusief een ongebruikt kzwiep account). Zit daar de crux?

Hij heeft geen twee accounts.
Nieuwe leden worden na aanmelding overgeplaatst naar de groep Nieuw Lid en daarvan is de standaard avatar iets afwijkend.
En het account van kzwiep is een heel ander account en heeft niets met Toska van doen.
Niet gaan fantaseren a.u.b. en kijk nu eerst maar naar het eerste bericht in deze discussie, dan zie je nu een andere Avatar.

Sorry Evc heb hier geen 2 accounts, ik zou inderdaad niet weten waarvoor ik die nodig heb?
Ben (was) jaren actief op verschillende forums maar daar ben ik van afgeweken omdat het in den duur teveel tijd kost om alle forums eens af te gaan en ab ken ik van toen bij ncf.
en heb slechte ervaringen gekend onder andere bij pctuts (sorry ab dat ik deze vernoem) waar ik een doantie gaf van meer dan 100 per jaar, als je daar dan een antwoord gaf op de topicstarter zijn vraag, (die klopte als een bus) kreeg ik altijd het verwijt maar gewoon omdat ze dat niet konden kroppen van een gewone simpele werkman.Terwijl zij de hele dag achter hun scherm zitten, dat is het groot verschil.Maar goed dat is voorbij
ondertussen heb ik zelf een forum die goed draait meer voor games onder andere en ook andere forums die niet mogen ontbreken.

Verder is mijn echte naam luc en ben 53 jaar en mijn beroep is monteur-lasser (plan lezen en zelfstandig werken) 40 uren week nog 7 jaar te gaan voor mijn pensioen dan heb ik voor de staat bijna 47 jaar gewerkt.
Mijn hobby is wandellen, fietsen, computer
ziezo nu heb ik zowat over mij wat verteld

luc

Excuus heren dat ik verwarring heb gezaaid. In mijn beleving is een nieuw lid avatarloos en maakte ik een verkeerde conclusie.

Dank je Luc voor je toch nog nog uitgebreide verhaal. :cool:

-Ed

EvC zei:
Excuus heren dat ik verwarring heb gezaaid. In mijn beleving is een nieuw lid avatarloos en maakte ik een verkeerde conclusie.

Dank je Luc voor je toch nog nog uitgebreide verhaal. :cool:

-Ed

Op dit forum is niemand Avatarloos.
Ik heb ervoor gekozen om de lelijke afbeelding van leden zonder Avatar om te wisselen tegen een universeel toepasbare.
Ik had er ook voor kunnen kiezen om Avatars niet eens mogelijk te maken, maar dat is dus niet van toepassing.

Luc,

Hartelijk welkom bij het PCF!! Leuk om zo het een en ander over je te weten te komen. Ik hoop dat je veel plezier zal beleven op dit forum. Een forum waar iedereen gelijk is en ook een antwoord, van de, zoals je het zelf omschrijft, simpele werkman wordt gewaardeerd!

Hallo Toska, alsnog
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit, wat een geweldige forum moet gaan worden.

Ik geef jou voorlopig het voordeel van de twijfel, want ook ik moet er van uit gaan, dat ook jij geleerd heb, dat andere meningen toch juist kunnen zijn.
Ik vermoed, dat het zelf beheren van fora door jou je dat heeft leren inzien.

Wat betreft de vorige fora die ik beheerd heb, die zijn allemaal verleden tijd.
De ervaringen die ik de afgelopen drie jaar zelf heb opgedaan, heb ik in dit forum verwerkt.

Terug
Bovenaan Onderaan