Hello World @ piepende computer

Freddy Nova

Vaak hier
Hallo,

Ik ben net nieuw hier en er werd mij gevraagd iets over mijzelf te vertellen. Dus.. daar gaan we: ;)

Mijn naam is Freddy en ik kom uit Friesland.
Ik sleutel sinds een jaar of 10 aan mijn eigen computers en zo nu en dan aan die van vrienden en vind dat ontzettend leuk om te doen!
10 jaar geleden ben dus ik blijkbaar geïnfecteerd met het figuurlijke "computer-virus" en de passie voor ICT is altijd gebleven!
Mijn interesse gaat op dit moment uit naar het opbouwen Netwerken en de beveiliging daarvan!

Ik heb een achtergrond in de hulpverlening (SPH) en heb besloten om mij via de Open Universiteit om te laten scholen tot ICT'er!
Ik start hier in september mee en kijk er erg naar uit!

De reden dat ik hier lid ben geworden heeft alles te maken met mijn aankomende studie.
Ik ben hier om van jullie te leren en zal ook proberen mensen hier uit de problemen te helpen als ik dat kan!
Ik ben op dit moment redelijk handig maar merk wel dat er nog veel te leren valt op het vlak van ICT!

Bedankt Abraham54 en Kate voor het welkom heten en hoop hier de komende tijd nog met veel plezier mee te kunnen lopen op dit forum !!! :innocent:

Vg. Freddy Nova

Hallo Freddy,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit, wat een geweldige forum gaat worden.

groetje.jpg
Welkom Freddy bij PCF

We delen zowat dezelfde hobby , maar ik sleutel al bijna 30 jaar aan mijn eigen computer .Zelf assembleren bedoel ik dan .

Mijn interesse gaat op dit moment uit naar het opbouwen Netwerken en de beveiliging daarvan!

Dit wekt ook al een paar jaar mijn intresse . :)

Succes bij je studie in september! We volgen je op de voet, hoor.:cool:

Terug
Bovenaan Onderaan