Heksenkracht?

K

Kate

Guest
Kan iemand me vertellen hoe het mogelijk is dat ik een paar zinnen typ, ze dan controleer, er mee akkoord ga en dan 2 minuten later heel andere woorden zie staan, die nergens op slaan? Ik word er moe van om dan telkens weer te verbeteren en soms komen dan die gekke woorden weer terug!!!

abbs

Security Expert
Team lid
Waar ondervind je dit op dit forum test dan ook eens op NCF dat is het zelfde forum software.

K

Kate

Guest
Ga ik doen. Ik lees zo vaak iets over synchroniseren, daar is mijn laptop gek op. Zou het daar iets mee te maken hebben? En eens vloog er iets over mijn scherm over woorden aanvullen, maar ik weet niet meer waar.

K

Kate

Guest
Hoi Abbs,

Ik heb op het NCF niets gemerkt. En ik heb overal gesnuffeld, bij çhrome enz. of er ergens iets over aanvullen stond. Bij gegevens wissen stond het inderdaad en daar heb ik dus gevinkt. Nu wacht ik het maar even af.
Ik had het niet, maar ik wil het niet meteen aan die update wijten, want het is zo gemakkelijk om daar alles op het bordje te leggen.

Gstrings

Bekend gezicht
is het op de laptop of tablet/mobile device?

trefwoorden in instellingen als 'autocorrectie' of 'automatisch woordherkenning' of 'automatisch woordaanvullen', als het op de laptop is, is het mogelijk iets met 'woordenboek'?

en als op laptop, staat je keybord op de juiste taal? Amerikaans of NL, soms wisselt dat, geen idee waarom maar het kan... (dan staat je keybord op een andere taal met typen, net zoals je azerty en qwerty hebt die ook met leestekens bepaalde instellingen hebben...)

K

Kate

Guest
Ik denk stiekem dat ik het wel gevonden heb met automatisch formulieren invullen en automatisch aanvullen bij google. De tijd zal het leren, en die tijd neem ik er maar voor!

K

Kate

Guest
Wees maar blij, want het kostte me veel tijd om het uit te pluizen. En daar had ik nou net geen zin in!:worried:

Bovenaan Onderaan