• Hallo en welkom op Piepcomp Support (PCS).

We hebben experts op alle gebieden, inclusief Malware Removal, crash fixing en BSOD's, Microsoft Windows, computer DIY en PC hardware,
    netwerken, gaming, tablets en smartphones, algemene en specifieke software ondersteuning en nog veel meer.

Waarom klik je niet hier om je aan te melden en te beginnen met het genieten van geweldige GRATIS technische ondersteuning.

Bedankt Heel veel dank, ArtStudio!

theplayer

Film Expert
Teamlid
OS
WIN10
AV
Norton Internet Security
FW
Windows Defender firewall
Tijdens een langlopend topic van mij over de installatie van Windows 10 Pro op een nieuwe computer via mijn oude computer ontstonden veel problemen waarbij mijn oude computer ook niet meer werkte. Daarop nodigde ArtStudio mij uit om mij te helpen. Ik ben daar graag op ingegaan en heb al mijn spullen meegenomen.

In ongelooflijk minder dan 10 minuten loste ArtStudio het probleem op! Ik kon mijn ogen niet geloven, zo blij was en ben ik nog steeds! En heel erg dankbaar!
En daarna heeft hij heel veel tijd belangeloos tijd besteed aan het professioneel inrichten van mijn nieuwe computer, met veel extra's!

ArtStudio, je bent een ware computertovenaar en een heel fijn mens! Dank je hartelijk voor alle tijd die je erin gestoken hebt. Nogmaals: als je in buurt bent, kom dan zeker bij ons aan met je vrouw, dan doen we graag iets terug!

Ray

Aarie25

Moderator
Teamlid
OS
Windows 10
AV
Windows Defender
FW
Windows
Goed om te horen dat mensen elkaar zelf thuis nog komen helpen (y)

Bovenaan Onderaan