Heb je geld teveel?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Danvers
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 11
  • Weergaven 1730
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Danvers

Gast
Heb je soms nog veel geld in je zwarte kous zitten?
Hier is koopje te doen :mad:
De meesten onder ons betalen een paar decennia een lening af, maar voor de lucky few waarvoor geld geen probleem is, is alles mogelijk. Wie toevallig zo'n 250 miljoen dollar op overschot heeft, kan een bod doen op deze splinternieuwe luxemansion, die in de volksmond 'het achtste wereldwonder' wordt genoemd.

Ik vind het allemaal maar magertjes hoor, had wel iets luxer gekund. Heb wel even een bod gedaan!

Ik wil eerst zeker weten of er in dit stulpje wel wifi is! En een intercom. En wie er allemaal op al die ligstoelen komen te liggen, want ik ben een einzellganger en nogal kieskeurig voor wat betreft mijn medehuisgenoten. En dan, als dat allemaal positief uitpakt, wil ik er nog wel eens naar kijken. Dus......... nog even wachten met bieden, Prutser!

Nou Kate, je moet snel zijn, ze hebben mijn bod al in overweging genomen. Heb nog een paar tips gegeven die ze zeker de moeite waard vonden om toe te passen. Ik heb mijn koffers al afgestoft!

Tjee, zal het mijn neus dan voorbij gaan? In het uiterste geval huur ik iets bij je! Want je begrijpt: dit laat een mens niet zo maar lopen. Jouw koffers zijn dan wel schoon, maar ik heb mijn rolschaatsen al uit het vet gehaald om me in dat huis zo comfortabel mogelijk te kunnen verplaatsen. Maar eigenlijk weet ik haast zeker dat de laatst benoemde president wel zal zorgen dat het bod van een vrouw geaccepteerd gaat worden. Dus..........

Hahaha, nou daar zal dan wel iets tegen over moeten staan, en ik weet niet of jou dat welgevallig is. Ik weet uit betrouwbare bron( vrienden van me, die rondhangen bij Donald) dat hij nogal ééns luid roept "Grab them by the pussy". Als je bij mij huurt, hoef je daar niet bang voor te zijn.
Ik ben heel vrouw vriendelijk!

Nou, dat durf ik dan wel aan. Bovendien lijkt het me, dat we elkaar in dat huis van jou (als je bod geaccepteerd is!) zelden zullen tegenkomen. Maar ik hoop wel dat je die vrienden dan ook uit mijn buurt houdt, want zal me wat wezen! Alleen het in de buurt komen daar bij Donald spreekt al tegen je.
Ach, en ik neem mijn avatar wel mee, en die is heel wat mans.

Ik geef me gewonnen, je mag hem hebben, jouw avatar maakt indruk, en ik wil niet zo eindigen als MIJN avatar!

Ach arme prutser, je bent welkom hoor, als ik er zit. Ik zal je laten weten als ik op orde ben. en ik zal niet wachten totdat je er net zo uit ziet als je avatar!
Maar die avatar!! Ik heb hem vergroot en eens goed bekeken, en ik hoop dat je er toch een beetje beter uit ziet, hoor. Maar je kunt iets aan je uiterlijk doen. Kijk maar naar mijn beertje: dat is sinds kort de vervanging van mijn foto, en dat vind ik al een hele verbetering. Dus ga maar eens goed zoeken: google afbeeldingen is geduldig! Ik ga het in de gaten houden. Maar nu ga ik me bezig houden met mijn eventuele nieuwe woning, dus er mag niet meer geboden worden!!!

Lol. Kate, je ziet er aaibaar uit. Of dat verstandig is weet ik niet?
Mijn avatar is niet veilig bij jou.

Ik gun het jouw wel, ik ben tevreden met mijn stulpje, en de schoonheid er om heen.
Ik ben iemand die wat goed is(avatar), niet gauw veranderd. Zo'n beertje staat wel lief.
Als ik een andere avatar ga gebruiken, dan is het wel de mooie kop, van mijn lieve hond.
Gelukkig ben ik nog niet in die staat, als mij avatar, hoop dat dat ook nog even zal uitblijven.

Ha ha, nou, aaibaar, dat komt een ieder duur te staan. En jouw avatar, nee die zou ik maar ver van me houden! Dit beertje heeft het prima naar zijn zin op het forum en is dus onschuldig vermaak, maar voor een pinguin.........!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan