He! Een rare vogel?!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Luc
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 14
  • Weergaven 1024
?!?!?! Waar?! Oh, ja... Je leest het goed...

Hoi! Ik ben Luc, ben 18 jaar en studeer Ondernemer MBO4. Ik zit nu in mijn eindjaar. Ondertussen werk ik als leidinggevende bij de afdeling 'Pick-Up Point & Home Delivery Service'.

Na mijn opleiding hoop ik HBO-Small Business and Resource Management te gaan doen om door te stromen in het vak ondernemer. Uiteindelijk zie ik mezelf een eigen zaak runnen. Lijkt echt super gaaf!

Ik heb een redelijke rugzakje waar allemaal informatie verstopt zit wbt Computers, smartphones etc. Laat ik eens kijken of ik hier wat mensen kan helpen oid. :)

Nou Luc, ik heette je net welkom op je profielpagina en dat doe ik dus nu nog eens dunnetjes over: wees welkom!
Als ik het goed vertaal zie je jezelf als een rare vogel met een mooi beestje als computer! Dat opent perspectieven voor ons! Je maakt me wel nieuwsgierig, hoor. Doe je best om ons te overtuigen en vergeet niet om daar plezier in te hebben!
Succes!

Ik zou mijn computer zeker niet de naam "Lelijk ding" willen geven, is zo ondergewaardeerd! :p:p

Hallo Luc,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit, wat een geweldige forum gaat worden.

Nou, ik heb vertrouwen in je! Mijn zegen heb je :-)

Alles goed hier.
Leuk je weer terug te zien, Luc.

Goed om jou ook terug te zien, fijn dat het goed gaat!

Hoop dat ik je vaak tegenkom op het forum! :)

Hallo Luc, ik wist al dat jij er bij bent gekomen, ook ik heet jou van harte welkom op dit mooie forum.

Terug
Bovenaan Onderaan