Hartelijk gefeliciteerd, Spidy!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kate
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 11
  • Weergaven 952
K

Kate

Gast
Ha Spidy, nog net geen 4 januari, maar ik feliciteer je alvast met je 75e verjaardag. Zodra er een 0 of een 5 aan het eind staat, beginnen er meestal extra feestjes, en ik weet niet of jij ook in die prijzen valt.
Mocht het wel zo zijn: laat je verwennen, geniet van alles, zet de tobbe voor de cadeautjes vast klaar, en ik hoop dat het weer droog en niet zo stormachtig is als vandaag.

Ha Spidy, nog net geen 4 januari, maar ik feliciteer je alvast met je 75e verjaardag. Zodra er een 0 of een 5 aan het eind staat, beginnen er meestal extra feestjes, en ik weet niet of jij ook in die prijzen valt.
Mocht het wel zo zijn: laat je verwennen, geniet van alles, zet de tobbe voor de cadeautjes vast klaar, en ik hoop dat het weer droog en niet zo stormachtig is als vandaag.
hartelijk dank voor de felicitatie hier is het niet koud en nat maar zonnig en warm zit 3 maanden in het zuiden van spanje
groetjes

Wat een goed idee van jou om daar je verjaardag te vieren! Zit je elk jaar een paar maanden daar? Maar je ziet het: Piep overbrugt de afstand met gemak! En dus kan ik met een gerust hart zeggen: kom maar regelmatig bij ons langs, we kunnen toch niet zien hoe de zon jou lekker kleurt terwijl wij Hollands wit blijven!
Nog heel veel plezier daar, zowel vandaag als de rest van de tijd!

ja hoor kate kun je wel zien hoor hoe het hier is heb daar een site voor
kermis site
groetjes

Hallo Spidy,
wat een leuke verassing, dat "blog"van jou.

Hoi Spidy - waarom vermeld jij jouw website niet in jouw profiel?

is bij deze gebeurd abraham54
groetjes

Hoi Spidy, ik heb net besloten dat ik een robot ben! Want ik had een mooi bericht in je gastenboek geschreven, omdat het zo'n mooie website is en zulke prachtige foto's. Maar ik heb tig verkeersborden aangeklikt, hele borden, halve borden, stukjes van borden, maar ik kom niet verder, snik. Jammer dan!l

kate ik zou zo niet weten wat er mee aan de hand is als ik daar een bericht wil plaatsen dan vink ik ik ben geen robot aan.
ik krijg daar verders niets te zien kan dan gewoon het bericht plaatsen. je kunt ook iets plaatsen in de scrolbalk als je dat zou willen.
in iedergeval bedankt voor de komplimenten
groetjes

Terug
Bovenaan Onderaan