Jarig Hartelijk gefeliciteerd, Quandor !

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.994
Punten
113
Leeftijd
65
@quandor, ben je al verhuisd of moet dat nog gebeuren?

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Waarderingsscore
114
Punten
43
Vanochtend is HET gebeurd.
Eerste avond in onze nieuwe woning, zit nu op mijn balkon met flaptop op de schoot. Modem een meter of 12 verwijderd en toch draaadloos tegen de 200 aan. Ik ben zeer tevreden.

Qua TV / radiogeluid hebben we ruim 10 jaren van ons leven 'vergooid'. Wij hebben in het nieuwe huis onze oude Samsung home cinema (surroundset) naar het grof vuil verwezen en een Bose 700 soundbar met subwoofer en 2 rearspeakers aangeschaft (alles draadloos) Wát een geluid t.o.v. de oude Samsung.

Zelfs de TV werkt draadloos fantastisch. Bekabeld aansluiten was in ons flatje qua meterrast, hal en plinten geen optie, dus daarom de KPN draadloze module(s) aangeschaft. Werkt perfect!

Laatst bewerkt:

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.994
Punten
113
Leeftijd
65
Ik heb het idee dat een zeer tevreden mens het vorige bericht heeft geschreven.

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Waarderingsscore
114
Punten
43
Dat kun je wel stellen ja.

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.994
Punten
113
Leeftijd
65
Beetje leuk uitzicht ook?

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Waarderingsscore
114
Punten
43
Op 80 meter centraal station.

Eén ding viel mij tegen en dat is de constatering dat naast ING ook Bose een arrogante multinationel is.
ING heeft geen app voor Windows phones en wanneer je de Bose hardware wil aansluiten MOET je de Bose App downloaden en gebruiken anders kun je de hardware niet aansluiten / configureren en ook deze app werkt alleen met Androïd en / of Mac hardware.

Ik vind het redelijk arrogant van beide grote bedrijven. Je zal maar geen Androïd of Mac telefoon hebben, dan ben je na de aanschaf van de Bose hardware driedubbel gestikt en genaaid...…...

Laatst bewerkt:

Abraham54

Ondersteuning
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
1.994
Punten
113
Leeftijd
65
Ik kan me jou frustratie hierover indenken.
Er zijn mensen die uit principe geen computer, smartphone en internet hebben.

Hoe zullen die in dit technologie tijdperk leven?

quandor

hondje
Lid geworden
23 aug 2017
Waarderingsscore
114
Punten
43
Geen Bose kopen, van de ING een stukje hardware (ouderwets apparaatje) toegezonden krijgen om toch middels de (Windows) smartphone van mijn vrouw te kunnen 'bankieren' en verder hopen dat het met een kleedje boven een vuurtje wapperen terugkomt (Indianen uit de 17 en 18e eeuw) , dat maakt het leven voor dergelijke mensen weer te 'overzien'.

Bovenaan Onderaan