Hartelijk gefeliciteerd, Prutser!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kate40
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 19
  • Weergaven 1318
K

Kate40

Gast
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, Prutser! Weer een jaartje ouder en wijzer! Ik wens je een fijne dag toe!

Ik sluit mij aan bij de woorden van Kate40.
Ook ik wens je nog jaren van goede gezondheid en wens jou een heel fijne dag toe.

Beste vriend, wijsheid komt met de jaren en is mede gebaseerd op jouw eigen levenservaring!

Van harte gefeliciteerd!

Dank iedereen voor de felicitaties, op naar de volgende verjaring.
Inderdaad Abraham54, wijsheid wordt ook gevormd, door ervaring!

En hoe ga ik je nu voortaan aanspreken in onze onvolprezen forumdiscussies? Want ik heb me hier op de vlakte gehouden en in het PB wel je eigen naam gebruikt. Jij mag kiezen wat het voortaan wordt, en ik weet wel wat ik zou kiezen!

Ik ook wel, "prutser" (for ever) hahaha, die Kate!

Ik heb me aan de regels gehouden, maar natuurlijk wel een poging gewaagd. En jouw naam dekt de lading helemaal niet! Zoek eens een leukere!!!!

Van harte gefeliciteerd met weer een extra jaar aan wijsheid :party:

Kate, ik ben altijd iemand geweest, die nooit het laatste woord had, altijd was er iemand die dat niet toeliet!
Nooit mocht ik mijn keuze maken, dat deed die andere!
Nu ik op mezelf ben, kan ik gelukkig doen, waar ik voor kies, en dat bevalt uitstekend. Ben het met je ééns dat mijn nick, niet de lading dekt.
Maar vooralsnog, hou ik hem!

gouwepeer, dank voor de felicitatie en heel misschien valt het op, dat er weer een jaar van wijsheid, bij gekomen is.:)

Ben het met je ééns dat mijn nick, niet de lading dekt.
Als je het daar mee eens bent, ben ik al blij! En verder: doe jij maar lekker wat je zelf wilt (maar af en toe kom ik wel eens sputteren, hoor!):cool:

Je mag best komen sputteren hoor, niets op tegen. of het wat oplevert, kan ik je niet beloven!

:worried: Ik ben al wat laat met mijn wensen, maar wil je toch nog proficiat wensen met je verjaardag .

Maak niet uit Swake hoor, het gebaar, daar gaat het om. Bedankt er voor!

prutser mijn excuses hiervoor ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag

toska

Dank je toska, geen excuses hoor, is dat niet nodig!

Terug
Bovenaan Onderaan