Hartelijk gefeliciteerd, Aarie25! Alleen: ik ben ruim een maand te vroeg met deze felicitatie!! Dit wordt een soort oefen-feest!

K

Kate

Guest
Hartelijk gefeliciteerd, Arjan! Ik ben een beetje te vroeg, maar voor mij zit de dag er op en ik wil graag de eerste zijn die jou een fijne verjaardag wenst!
Er is weer mooi weer voorspeld, dus geniet er van. Laat je uitgebreid verwennen en start dan weer een fijn nieuw levensjaar in al je functies!!!

En deze toespraak is al vast voor september!!

Laatst bewerkt:
Aarie25 is vandaag alleen jarig op het NCF.
Op het Piep forum is hij pas jarig op 27 september. In zijn profiel op Piep staat immers als geboortedatum 27 september 1980. Maar ik geef je groot gelijk, Aarie25... Twee keer per jaar jarig betekent dubbel zoveel cadeaus. En een extra feestje is nooit weg.

Ja, daar ben ik ook net achter gekomen!! En ik wilde vroeg zijn , maar zo vroeg, dat is overdreven!! Maar mochten er morgen cadeautjes bezorgd worden, dan weet je nu waar het voor is: om al vast te wennen aan je verjaardag in september. En dan ga ik weer juichen, hoor!

Aarie25 is vandaag alleen jarig op het NCF.
Op het Piep forum is hij pas jarig op 27 september. In zijn profiel op Piep staat immers als geboortedatum 27 september 1980. Maar ik geef je groot gelijk, Aarie25... Twee keer per jaar jarig betekent dubbel zoveel cadeaus. En een extra feestje is nooit weg.

Ik ben altijd een beetje voorzichtig om overal op internet mijn echte gegevens neer te zetten.
Maar ik ben wel rond 27 sepember jarig en van 1980. :)

Ja, daar ben ik ook net achter gekomen!! En ik wilde vroeg zijn , maar zo vroeg, dat is overdreven!! Maar mochten er morgen cadeautjes bezorgd worden, dan weet je nu waar het voor is: om al vast te wennen aan je verjaardag in september. En dan ga ik weer juichen, hoor!

Zo vroeg ben ik nog nooit gefeliciteerd!
Maar alvast bedankt en hopelijk komen er vandaag toch nog cadeautjes binnen ;)

Ha Aarie, hebben ze vanmorgen voor je gezongen? Want ja, het NCF was er het eerste en dat geloof je dan heilig. Maar Piep zingt in september weer voor je en dan een beetje harder!!
Ik vraag me alleen af of ik nu mijn verjaardagskalender helemaal moet controleren, want van het NCF nam ik al veel data over. Dat noemen ze geloof ik 'werkverschaffing'! Grrrr.

Hallo Syl,

Nee helaas is er niet gezongen.
Ach zo`n aanpassing is zo gedaan, dus voor een zondag goed te doen.
Ik hou er gewoon niet van om allerlei gegevens op het internet te gooien, want een beetje privacy is nooit weg.

Terug
Bovenaan Onderaan