Hallo allemaal.

gitana

PCS Lid
Lid geworden
17 apr 2020
Het zou me netjes staan om mezelf ook maar ff voor te stellen.
Mijn echte naam is Annie, maar mijn nickname is dus Gitana.
Die heb ik gekozen, omdat ik van jongs af aan altijd graag onderweg ben. Reizen dus.
Vroeger met tent begonnen, daarna vouwwagen, dan div. caravans gehad en nu sinds een jaar of 15 een camper.
Aangezien we niet meer hoeven te werken, kunnen we dus gaan wanneer we willen. Nu ff niet helaas.
Wat ik ook leuk vind en al 22 jaar doe, is line dansen.
Voor de rest heb ik genoeg hobby's, oa klussen in en rond het huis, creatief bezig zijn of lekker koken.
Het lijkt me hier een gezellig forum, dus heb me lid gemaakt.
Of ik hier veel in te brengen heb, is nog de vraag.
Ow ja, ik woon in het smalste deel van ons land 😇 .
Heerlijk vlakbij de 2 buurlanden.
Nou, dat was het zo'n beetje.
Groetjes, Annie 🙋‍♀️

Welkom Annie op dit leuke forum en bedankt voor het delen van je verhaal.

Hallo stilgezette reizigster,
veel plezier op dit fijne forum.

Welkom hier op het forum en wat een leuke verhaal!

Welkom op dit forum!

Hallo Annie, van harte welkom op het forum, hopelijk heb je het naar je zin hier! HAVE FUN!

Dank jullie allemaal voor de hartelijke verwelkoming. Altijd leuk. 🤗 Tot nu toe vind ik het een leuk forum. Ik heb dan ook al enkele uurtjes doorgebracht met van alles lezen. Ik ben best leergierig, dus alles is mee genomen. Ook de grappige plaatjes en filmpjes zijn super. Vooral in deze tijd, dat we meer thuis moeten blijven, leuk om hier door te brengen.
Oeps..... 😳 🤔 Nu moet ik natuurlijk ook mijn inbreng doen hier. 😂 Maar eerst pas als ik klaar ben met alles. Gemeen hè😜😁🙋.

Ik heb jouw bericht van het weekend schijnbaar gemist. Maar bij deze ook van mij hartelijk welkom hier! 🥂 (y) :coffee:

Terug
Bovenaan Onderaan