Hallo Allemaal, ik ben nieuw hier.

Ik zal me even voorstellen. Ik het Elly Bakker-v.d.Spoel, ben 75 jaar oud (jong toch nog !). En woon in Rotterdam. Helaas ben ik 2 jaar geleden, mij Man verloren. Na 55 jaar huwelijk. Geen kinderen helaas. Maar ik heb beloofd, dapper door te gaan en daar ben ik dus mee bezig.
Mijn hobby nr: 1 is de PC. Daarnaast decoreren met Masking Tape, kreatief naaiwerk. en enz.
Mijn koppie is nog best "fris" te noemen. Het lijf wat minder. Maar ja, dat hoort er een beetje bij en nemen we voor lief.
Ben een nieuwsgierig meisje. Heb niemand die me helpt met problemen op de PC. Maar lang leve Google, daar kan (bijna alles) vinden.
Ik hoop dat ik hier op dit forum weer wat wijzer kan worden. Het leuke van internet is, de wereld wordt steeds kleiner.
Hartelijke groeten van Elly

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reactiescore
5.993
Punten
713
Leeftijd
67
OS
Windows 10 Professional x64
AV
Ziggo F-Secure antivirus
FW
ZoneAlarm Free Firewall
Hallo Elly, ondanks alles heb je een heel leuke schrijfwijze.
We hebben hier genoeg expertise om je bij te staan, als je PC-problemen ondervind.
Veel plezier op deze website en als jij iets wil vertellen over je hobby's en wil laten zien, kan dat ook.

Zie daarvoor:

Johannes1956

@t your Service " all Time
Lid geworden
13 jun 2019
Reactiescore
336
Punten
63
Leeftijd
65
OS
Windows 10 Home
AV
Eset
FW
Windows Firewall
mooie binnenkomer mevrouw Elly ,veel plezier op het Piepforum

Spoeltje45

Bekend Lid
Lid geworden
15 okt 2020
Reactiescore
10
Punten
3
OS
windows 10
AV
Eset
Goedemiddag. Wat een leuke en fijne reacties. Kom in een "warm bad" zogezegd. Bedankt !!
En... de eerst klap was al een daalder waard. Top tip !!(y)
En iedereen sterkte in deze "vreemde/rare/moeilijke Coronatijd.

Bijlagen

• waarschuwingbureaublad..pdf
    698 KB · Weergaven: 6
Bovenaan Onderaan