Najsnarf
PCS Lid
- Lid geworden
- 5 augustus 2016
- Waarderingsscore
- 390
- Punten
- 83
- OS
- W11pro
- AV
- MBAM en Windows
Ik had een kennis er eindelijk van overtuigd om zijn wat trage desktop van een SSD schijf te voorzien. In eerste instantie deelde hij me mee dat de C-schijf ongeveer 120 GB groot was. Klonen met zowel MTPW als met Aomei (ook naar een 120 GB SSD) ging niet, en dat bleek te liggen aan het feit dat de C-partitie op een veel grotere HD van wel 1TB stond, en daarop ook een partitie met een Data-opslag van ongeveer 800 GB.
Bijkomend probleem is dat de situatie bij hem thuis wat "archaisch" is: zowel positie van zijn desktop (met van de *** kabelkluwens) en zijn digitale kennis.
Hoe kan ik dat het eenvoudigste oplossen: een SSD schijf van 1 TB (960GB) kost oneindig veel meer dan die jaren oude desktop: de kosten van een 120GB schijf vond ik net-aan verantwooord gezien de te verwachten resultaten van snel opstarten, downloaden enz.
Bijkomend probleem is dat de situatie bij hem thuis wat "archaisch" is: zowel positie van zijn desktop (met van de *** kabelkluwens) en zijn digitale kennis.
Hoe kan ik dat het eenvoudigste oplossen: een SSD schijf van 1 TB (960GB) kost oneindig veel meer dan die jaren oude desktop: de kosten van een 120GB schijf vond ik net-aan verantwooord gezien de te verwachten resultaten van snel opstarten, downloaden enz.