Groetjes van Kate

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kate
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 19
  • Weergaven 1208
Dag leden van Piep,

Na 2 maal afscheid nemen is het nu definitief: ik stop met het ambassadrice-werk. Ik heb het met veel plezier gedaan en vooral het verwelkomen en feliciteren gaf me de gelegenheid om eens uit mijn dak te gaan.
Voordat ik hier aan begon, wist ik niet wat een computerforum precies betekende. Maar ik had het gauw door: ik hoefde niet veel te doen! Maar het was erg leuk om jullie allemaal te leren 'kennen' , al is het maar op papier.

Nu kom ik er achter dat ik er ook het woord 'gezellig' bij plakte, een woord dat me heel erg ligt. Maar dat was verkeerd ingeschat: bij computerproblemen moet je toch tenminste een beetje ernstig zijn en blijven. En dat kan ik dus niet! Ik heb er mee geworsteld en daarbij kon niemand me helpen.
Maar ik kan mezelf niet veranderen: een mens moet het doen met hoe hij is. En daarom verander ik de omgeving maar.
Het is mijn plan om gewoon lid te blijven, want dat geeft me de kans om regelmatig op Piep te kijken. Want dat is niet verboden voor zover ik weet.

En nu zal ik dan toch maar één keer zeggen wat ik nu in mijn vrije tijd weer ga doen. Ik heb het tot nu toe heel goed verborgen gehouden, omdat het zo opschepperig staat. Ik ga verder met het schrijven van mijn 2e boek. Deel 1 was snel uitverkocht en dan probeer je het weer. Het is onder een schuilnaam uitgekomen, zo eng vond ik het.

Ik wens jullie weinig computerproblemen en ik houd jullie van achter de coulissen in de gaten!
groetjes van Kate.

Dank je wel voor je leuke plaatje. Maar........ik kan wel piano spelen, dus.......

jammer maar ik ben blij dan gewoon lid blijft

Succes met deel 2 Kate!
Gaat toch niet toevallig over sprookjes he'.

Fijn dat je blijft . Sucses met je nieuwe boek en laat maar weten wanneer het uitgegeven word !

col3-id1383.jpg

Fijn dat je blijft . Sucses met je nieuwe boek en laat maar weten wanneer het uitgegeven word !

col3-id1383.jpg
Nee hoor, ik vind zoiets uitgeven al dood eng, en daar wil ik niemand bij hebben! Maar wel lief gezegd, hoor!

Veel succes, Kate, en als je boek zo goed is als je bijdragen op dit forum … dan wordt het ongetwijfeld weer een best-seller! Ook blij dat je achter de schermen blijft meelezen/reageren en ik blijf met heel veel plezier je replieken op dit forum lezen. Bedankt voor het ambassadrice-werk al heb ik de indruk dat dat voor jou niet echt als "werk" wordt bestempeld :p

Veel succes, Kate, en als je boek zo goed is als je bijdragen op dit forum … dan wordt het ongetwijfeld weer een best-seller! Ook blij dat je achter de schermen blijft meelezen/reageren en ik blijf met heel veel plezier je replieken op dit forum lezen. Bedankt voor het ambassadrice-werk al heb ik de indruk dat dat voor jou niet echt als "werk" wordt bestempeld :p
Dank je wel voor je lieve woorden! Ik vond het leuk om te doen (maar je kunt het ook té leuk doen!). En.......Piep blijft het wel voor me, hoor!

Veel succes met je nieuwe boek, en leuk dat je als lid aanblijft....

Dat boek zou ik dan wel eens willen lezen!

Dan vis jij achter het net!! Tot nu toe heeft nog niemand mij aan dat boek gekoppeld en dat laat ik zo. Alleen mijn oudste zoon, want die heeft als uitgever(niet van mijn boek, dat wilde ik niet) het manuscript gelezen.
Nee, je wilt er vast niet aan: ik ben daarvoor echt veel te verlegen!! En kritiek wil ik ook niet, denk ik.

Je zegt deel 1 was snel uitverkocht. Dan moet die er toch nog zijn! Als ik de schrijver en de titel daarvan kan achterhalen. Of heb je 1 ook nog niet uitgegeven?

Ja, deel 1 was snel uitverkocht. Maar ten eerste doen ze voor een beginner geen grote oplage, ten tweede en dat is belangrijker, vond ik het vreselijk als er iemand was die het wist. Dat is helemaal NIKS voor mij!
En zo voel ik het nog steeds. Je kunt met een uitgever duidelijke afspraken maken, hoor! Nee Rubensky, dit is helemaal van mij!

Jammer, was er wel benieuwd naar, maar als je het niet wilt zeggen houd het op.

Terug
Bovenaan Onderaan