K

Kate

Guest
Goeie genade Hans, dat is nog eens iets! Hoe bedenk je het!
Maar ik geef toe, het is wel eens een schrikbeeld om niet aan te denken: zoveel mensen op 1 aardbol. En ik denk dat er geen 2 zijn die over heel veel zaken hetzelfde denken. Ja, ze zijn dan wellicht lid van dezelfde partij of zoiets, maar ook daar zijn heel wat gradaties in. Nee hoor, zoveel mensen, zoveel zinnen.
Maar ja, we hebben nu wel de mogelijkheid om de aantallen wat in te perken, maar daar stappen veel mensen niet in en ik kan ze geen ongelijk geven. Je leeft maar 1 keer en dat wil je zo prettig mogelijk doorbrengen, zonder de narigheid van de hele wereld op je nek te nemen.

Ik heb wel veel respect voor die mensen die dit toch proberen te doen.

Husky

Bekend gezicht
Lid geworden
5 apr 2017
Waarderingsscore
21
Punten
18
Leeftijd
54
Ik weet zeker dat zelfs over een miljoen jaren GOD nog niet geëvenaard is, alhoewel ik wel weet dat er een hoop technologie tegen gehouden word voor de meeste mensen, ik heb diverse congressen gedaan waar dingen te zien waren die nog steeds niet te koop zijn voor de gewone mens, zoals o.a. een creditcard met een hologram erop, waarmee je bijvoorbeeld kleding kan kopen online en meteen kan zien of het past en hoe het staat, Maar GOD kan alles genezen, voor GOD geld namelijk "wat niet kan is nog nooit gebeurd", GOD is groter dan wie dan ook maar zich voor kan stellen, en wie niet in GOD gelooft of zeker weet dat GOD bestaat heeft de wijsheid niet! Ik weet 100% zeker dat GODEN bestaan en dat er een allerhoogste is, ik heb in de nacht in de zomer van 2003 twee adelaars van sterren gezien met een precisie van een raster het is bijna niet voor te stellen maar geloof me het is waar ik zag eerst de ene adelaar van sterren zichtbaar worden, en die werd na enkele seconden weer onzichtbaar en toen die onzichtbaar was kwam de tweede adelaar van sterren te voor schijn en ook deze verdween weer na enkele seconden zichtbaar te zijn geweest, ik weet zeker dat het in een tijdsmoment is gebeurd en dat GOD mij wat daarmee wilde vertellen. GOD is goed en goedheid, het is de tegen stander die dingen veroorzaakt zoals het horen van stemmen (schizofrenie) . En die veel ellende veroorzaakt. Maar als GOD de sterren kan plaatsen waar HIJ maar wil wat kan HIJ dan niet. Ik mag trouwens geen vader meer tegen GOD zeggen en mag alleen maar GOD zeggen. GOD kan inderdaad de blinde weer laten zien en de dove weer laten horen, en de manke of zelfs mens zonder benen weer laten lopen. Vergeet niet het merendeel van de mensen op Aarde is slechts een goedkoop Aards mens. Ik behoor ook tot die goedkope Aardse mensen.

K

Kate

Guest
Nou Husky, je hebt je punt gemaakt! Het zal iedereen heel duidelijk zijn, hoor. Ik raad je aan om het nu maar zo te laten, zodat de mensen kunnen nadenken over wat jij allemaal zegt. Meer van dit gaat averechts werken, dat weet ik zeker!

HansGU

Gewaarderd
Lid geworden
5 dec 2016
Waarderingsscore
147
Punten
63
Leeftijd
76
Oeps... Beste Husky, Ik ben van mening dat iedereen vrij is om te zeggen/schrijven wat hij of zij wil (vrijheid van meningsuiting), maar hier ga je wel héél erg ver.

Wat ik absoluut niet wil, is dit topic laten ontsporen in de zoveelste religieuze welles/nietes discussie waaraan niemand ook maar iets heeft. Wat ik mezelf wél al levenslang afvraag is het volgende: waarom heeft jouw leider in al die jaren dan zo verrekt weinig manken en blinden genezen? Deze kan toch immers alles? Voor onze gezondheidszorg zou het een uitkomst zijn, misschien dat ons eigen risico in de zorg er dan wel vanaf gaat?

Voorts wens ik jou een heel fijne jaarwisseling toe en een gezond 2018 !

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan