gratis Norton Antivirus

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 98
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 7
  • Weergaven 892
V

Verwijderd lid 98

Gast
Iemand nog interesse in gratis Norton antivirus voor drie computers? Ik gebruik het niet.

Hoi Enigma147,
Bij je aankoop krijg je 1 jaar gratis Norton Antivirus ter waarde van € 89,99. Activeer ’m via de knop hieronder en vergeet ’m daarna niet te installeren. Dat doe je op je mobiele telefoon, tablet, laptop of pc.
De voordelen van Norton
Bescherm 3 apparaten tegen online bedreigingen
Houd je wachtwoorden privé met wachtwoordbeheer
Internet veilig op openbare wifi-netwerken en via VPN
Wat gebeurt er na het gratis jaar?
Je abonnement wordt na een jaar automatisch verlengd. Daarom vraagt Norton alvast naar je creditcardgegevens. Wil je niet verlengen? Zeg ’m dan makkelijk op in je Norton account, zodat je niks betaalt.

Met een glimlach,

Coolblue

Ik gebruik maar 1 computer en ik denk ik binnenkort weer voor een goedkope versie van AVG Internet Security via Ebay te gaan.

Ik kreeg de laatste tijd de indruk dat Microsoft Defender voor eenvoudige gebruikers voldoende is. Met af en toe Eset, MBAM, AdWcleaner en PatchMyPc. En ookregelmatig ruimte innemende oude herstelpunten verwijderen. Niks te betalen AntiVirus of hun gratis varianten. Correct?

Voor een eenvoudige gebruiker? Dan is Defender zeker genoeg. Op mijn laptop draai ik ook alleen maar defender, omdat ik daar geen extreem riskante dingen mee doe. Op mijn workstation draai ik wel een "dure" virusscanner, Bitdefender. Meestal doe ik riskante zaken eerst in een Virtuele Machine, dan kan ik die makkelijk weggooien na gebruik als het verkeerd uitpakt.

Tools als Patch my PC ben ik geen fan van, het gebeurt te vaak dat ze verkeerde updates installeren. Ik houd liever zelf de controle.

Tools als Patch my PC ben ik geen fan van, het gebeurt te vaak dat ze verkeerde updates installeren. Ik houd liever zelf de controle.
Welke dan? Ik ben nog geen verkeerde tegen gekomen en gebruik Patch my PC tot grote tevredenheid.
Wel doe ik meestal eerst via de programma's zelf te updaten. Wat dan overblijft laat ik door Patch my PC doen, behalve de Microsoft updates voor Visual C++. Kan wel maar doe ik niet.

Iemand nog interesse in gratis Norton antivirus voor drie computers? Ik gebruik het niet.

Hoi Enigma147,
Bij je aankoop krijg je 1 jaar gratis Norton Antivirus ter waarde van € 89,99. Activeer ’m via de knop hieronder en vergeet ’m daarna niet te installeren. Dat doe je op je mobiele telefoon, tablet, laptop of pc.
De voordelen van Norton
Bescherm 3 apparaten tegen online bedreigingen
Houd je wachtwoorden privé met wachtwoordbeheer
Internet veilig op openbare wifi-netwerken en via VPN
Wat gebeurt er na het gratis jaar?
Je abonnement wordt na een jaar automatisch verlengd. Daarom vraagt Norton alvast naar je creditcardgegevens. Wil je niet verlengen? Zeg ’m dan makkelijk op in je Norton account, zodat je niks betaalt.

Met een glimlach,

Coolblue
als ik hier activeer gratis norton, dan kom ik op een inlogpagina ? dus is dit te vertrouwen jaartje gratis?

Ja. Je krijgt van mijn je gewoon een serienummer dat je gebruikt.

Terug
Bovenaan Onderaan