Gratis App aanbiedingen voor Windows 10

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Om de app Penbook te downloaden, hoef jij alleen maar onze downloadlink aan te klikken, die jou rechtstreeks naar Penbook in de Windows Store leidt.

Klik op de knop "Download" en de download start.
Daarna dient de app te geïnstalleerd te worden en kan je hem gebruiken.

Klik gewoon op de knop "Start" en de software start.

In het begin bepaal je alleen welke vorm het schetsboek moet werken.
In de open app vind je een klein menu bovenaan het scherm, dat de verschillende hulpmiddelen biedt.

Je vind dus niet alleen een potlood om te tekenen, maar ook een balpenfunctie.

5ac49ec8d22b6-apps.40930.14250143021821984.7af6e4f4-fac5-43b9-90c4-60d58f5badb0.fbc04bd9-e439-4a1f-8822-10475bf1259f.jpg

De app biedt alle noodzakelijke functies voor een whiteboard en biedt tevens onnodige functies.
Overigens biedt de app niet alleen lege pagina's, maar ook talloze sjablonen, zoals een wekelijks overzicht of verschillende speelvelden, bijvoorbeeld voor basketbal of voetbal.
Zo kunnen zelfs coaches de app aan de zijlijn gebruiken.

Download: Penbook kopen - Microsoft Store nl-NL

Hoi, als ik het lees, denk ik dat het laat zien hoe het met mijn WLAN situatie thuis is. Houdt dat in dat ik daarna weet of ik genoeg bereik heb en waar wel en waar niet? Of gaat het over een andere situatie.

En als ik naar die grafieken kijk, weet ik wel zeker hoe mijn eigen situatie het daarna maakt: slecht! Want het kan van alles zijn, van een weeroverzicht tot een medische grafiek. Wordt dat ook uitgelegd of neemt men aan dat wie de app downloadt, dat zo maar snapt.

Gewoon die app gratis ophalen.
Bevalt die je niet - kan je hem altijd weer verwijderen.

Andrzijds, heb je vragen, maak en post dan een afbeelding van een venster van die app en stel je vraag erbij.

Kwam dit ook tegen. Opgehaald (gelukkig had ik een "account"), en dan zie jet het niet in de downloadsmap / bureaublad waar het hoort te komen. Met zoeken ( wifi ) wel gevonden, maar als ik het open zie ik
5ad1d0c696d60-No.001.jpg

en dan flapt hij er weer uit: er is meteen "Verbroken" te zien op het schermpje.

Ik heb hem ook opgehaald en op mijn bureaublad gezet. Is een prima plaats en is daar goed te openen en te bekijken.
In mijn downloads wilde hij niet zitten!(eigenwijs, past wel bij me).

Terug
Bovenaan Onderaan