• Welkom
    PiepComp Support is een modern en gezellig forum; ons devies is snelheid en geen reclame!

De regering heeft vanwege het “coronavirus” werknemers aangeraden om thuiswerker te worden, wij bieden derhalve een "computer APK" aan.

Wordt ook lid! Computer APK

Opgelost Graag pc nakijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
1.766
Reaction score
824
Punten
113
Gedaan, dankjewel voor je hulp nogmaals.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
1.766
Reaction score
824
Punten
113
Ik wilde zojuist registry cleaner en de gewone cleaner van wise disc installeren. Tijdens de installatie krijg ik deze foutmelding te zien.
1587746546347.png

Ik kon de cleaner hierna wel gebruiken. Die had niet alle bestanden verwijderd zoals de overgebleven bestanden van de windows update.

PeterJ

Security Expert
Team lid
Lid geworden
14 jul 2019
Reacties
251
Reaction score
41
Punten
28
Het gebruik van registry cleaners is absoluut af te raden.

Klik op "Start - Instellingen - Apps - Standaard-apps"
Klik aan de rechterkant op "Standaard-apps per bestandstype kiezen".
Blader naar de extensie .URL
Post nu eerst een screenshot van het venster.

PeterJ

Security Expert
Team lid
Lid geworden
14 jul 2019
Reacties
251
Reaction score
41
Punten
28
Klik op Kies een standaard-app en selecteer Internetbrowser.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
1.766
Reaction score
824
Punten
113
Dat dacht ik al. Wordt dan mijn standaard browser gebruikt?
Ondertussen heb ik wel even een herstelpunt teruggezet omdat ik de registry cleaner al geherinstalleerd had. En dat dus geen goed idee bleek.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
1.766
Reaction score
824
Punten
113
Het enige wat ik merkte was als ik op de loep klik en daar iets invoer, dat ik bestandslocatie openen bij sommige gezochte termen niet reageerde. Ik zit nu op de andere pc, dus een schermafdruk van die pc toevoegen lukt nu even niet, maar ik bedoel dus dit scherm.
1587849753732.png

PeterJ

Security Expert
Team lid
Lid geworden
14 jul 2019
Reacties
251
Reaction score
41
Punten
28
als ik op de loep klik en daar iets invoer, dat ik bestandslocatie openen bij sommige gezochte termen niet reageerde.
Welke zoektermen zoals ?

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
1.766
Reaction score
824
Punten
113
1587926369632.png
B.v. de zoekterm word. Bij de app kan ik ze allemaal aanklikken, (de onderste 2 niet gedaan, want dat wil ik beslist niet)
Maar ik heb ook een map word, en als ik die zoek via de loep.
1587926577653.png

Hier reageert mijn pc dus niet, ik kan de bestandslocatie via deze weg niet openen, openen en volledig pad kopiëren doen het wel. Nu weet ik wel waar de map staat, maar het is toch vreemd dat hij hem hier niet wil openen.

Ik begin te vermoeden, dat het onlangs geinstallaeerd ACDSee Video Studio 3, de boosdoener is, ik had het even gebruikt om een filmpje op te nemen, (zit er ook bij in), en daarna wordt dus het programma geopend om verder te bewerken en toen was mijn taakbalk een flipperkast, totdat ik het programma afsloot en de boel daar weer rustig was.

De opgenomen video vind ik netjes geworden, zeker voor een 2e poging.

Bijlagen

Laatst bewerkt:

PeterJ

Security Expert
Team lid
Lid geworden
14 jul 2019
Reacties
251
Reaction score
41
Punten
28
Heb hier even een map Word gemaakt. Met de zoekfunctie/vergrootglas vind Windows die map ook niet.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
1.766
Reaction score
824
Punten
113
Oké nee hij wordt bij mij dus wel gevonden. map word via loep zoeken..png

PeterJ

Security Expert
Team lid
Lid geworden
14 jul 2019
Reacties
251
Reaction score
41
Punten
28
Ik heb dat zoeken nooit gebruikt en blijkbaar zijn er bij zoeken een aantal instel-mogelijkheden, o.a. Klassiek en Uitgebreid. Als ik een map Word op het bureaublad maak wordt die wel gevonden. Maak ik die in een andere map, dan niet.
In het zoekresultaat van Word is de optie Openen en Bestandslocatie beschikbaar. Openen opent de gevonden map, Bestandslocatie openen doet niets, wel logisch want dit is een map, geen bestand.

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
1.766
Reaction score
824
Punten
113
Ik heb dat zoeken nooit gebruikt en blijkbaar zijn er bij zoeken een aantal instel-mogelijkheden, o.a. Klassiek en Uitgebreid. Als ik een map Word op het bureaublad maak wordt die wel gevonden. Maak ik die in een andere map, dan niet.
In het zoekresultaat van Word is de optie Openen en Bestandslocatie beschikbaar. Openen opent de gevonden map, Bestandslocatie openen doet niets, wel logisch want dit is een map, geen bestand.
Ahhh dat is het, dankjewel voor de uitleg en hulp

Roxmarie

Heeft veel posts
Bekend gezicht
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
1.766
Reaction score
824
Punten
113
Deze mag ook afgesloten worden, is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan