Graag meedenken....

Abraham54

Beheerder
Forumleiding
Ik zit er aan te denken om op niet al te lange termijn een tab in het forum erbij hebben.
Die tab wil ik bijvoorbeeld Media noemen.

Wat ik er zo bij bij voorstel is dat hierin het dan mogelijk wordt om video's, foto's (eventueel met fotoslider), muziek en spelletjes (Flash games) enz. onder te brengen.
Ook een hele sectie natuurlijk voor hobby's van de leden.

Het komt erop neer dat dan de Luie Stoel verdwijnt.
Zodat het forum helemaal voor computerproblemen is, Blogs dan de plaats van Podium inneemt en dat via de tab Media allerlei spannend ontspannends te vinden is?

Graag ook jullie ideeën hierover.

Blijven de blogs bestaan?Weet je nog op jouw aanvraag had ik eentje gemaakt.
Als ze blijven doe ik het terug,met wat muziek ..mopjes en nog wat flauwe kul:rolleyes:
Mvg
Danvers

Natuurlijk, de Blogs blijven - Podium in de Luie stoel verdwijnt; je kan in plaats van een bericht in Podium ook een blogbericht aanmaken.
Jou adviseer ik om wat je nu wil gaan doen, daarvoor een nieuw blogbericht aan te maken.
Want geef het maar toe, het is wel leuk - dat bloggen.

Maar flauwekul is natuurlijk ook een prachtige naam voor een mogelijkheid in Media.....

Ik vind dat we wel een beetje veraf raken van het oorspronkelijke doel van dit forum op deze manier. We moeten meer het oorspronkelijke doel voor ogen houden denk ik.

Ik ga het rustig afwachten, tot het verdict valt dit is nu het forum,geen verandering meer;)
Mvg
danvers

Daar blijft het forum voor - verschoont van de Luie stoel.
Dus een tab Forum, een tab Blog en tab Media, daar is in mijn ogen niks mee en geeft dit forum juist nog meer mogelijkheden.

Ik vind dat we wel een beetje veraf raken van het oorspronkelijke doel van dit forum op deze manier. We moeten meer het oorspronkelijke doel voor ogen houden denk ik.
Met je eens. Liever meer richten op kwaliteit dan kwantiteit.

Wat ik wil bereiken ermee, is dat mensen langer op het forum kunnen blijven omdat er naast het serieuze ook vermaak aanwezig zal zijn.
Wat is daar volgens jullie mogelijk mis mee?

Iets mis mee is een verkeerde interpretatie van de, door mij, geschreven woorden. Wat ik vind is als volgt. Laten we eerst alles op alles zetten om het beste te worden in hetgeen waar dit forum voor bedoeld is namelijk computerproblemen oplossen. Mochten we een veel leden gaan krijgen kunnen we eventueel een poll o.i.d. opzetten om te kijken waar de, op dat moment actieve, leden behoefte aan hebben.

Laten we eerst maar eens van het pc deel een succes maken zou mijn mening zijn!

Wat ik wil bereiken ermee, is dat mensen langer op het forum kunnen blijven omdat er naast het serieuze ook vermaak aanwezig zal zijn.
Wat is daar volgens jullie mogelijk mis mee?
Deze mening deel ik 100%!
Maar er is een maar aan,meeste leden werken daar niet aan mee, spreek van ondervinding ben op de meeste grote forums lid geweest(nu niet meer)die hebben ook die tabs,leden die iets posten kun je op één hand tellen,heel spijtig natuurlijk!
Doe het bij ons ook, ook geen succes,maar toch ik verder!!!
Mvg
Danvers

Ik moet @Rubensky hier wel bijstaan,je start met een forum waar je terecht kan voor allerlei computer problemen Daar dan nog een topic bij plaatsen om de leden langer op de forum te doen blijven,werkt jammer genoeg niet @ab?ik zou me enkel richten tot de computerwereld.Voor vermaak en plezier gaan ze dit wel echter op een andere site vinden, waar ze misschien al lid van zijn?ik persoonlijk vind het goed genoeg zo, de meeste leden komen toch eens langs zonder of mee pc problemen?

De wereld op zich is al triestig genoeg,beetje vermaak moet kunnen gelijk waar.
Mvg
Danvers

Inderdaad de wereld is al triestig genoeg daarin heb je gelijk @danvers Er is een feit die andere forums in de vernieling helpt en dat is facebook, zelfs daar kan je terecht met computer problemen en games zelfs kapaza en tweedehands moet eraan geloven.Je kan daar zelf met een groep beginnen zonder een eigen forum te bezitten?Dus laten we ons zelf niets wijs maken,en dat @ab hem zich richt op zijn doelstelling waarop zijn site is gebaseerd,en er een tab bijplaatst (bv raad het woord) om zijn geregistreerde gebruikers een vermaak te gunnen.

Mvg
De wereld op zich is al triestig genoeg,beetje vermaak moet kunnen gelijk waar.
Mvg
Danvers

@Abe,
Bloggen snap ik niet goed,allez nu beetje meer,denk dat je voor ieder nieuw bericht een entry moet maken???
Dan ben ik nu al de mist in gegaan hahah,dacht dat ik verder kon doen in mijn blog!
Mvg
Danvers

@Abe,
Bloggen snap ik niet goed,allez nu beetje meer,denk dat je voor ieder nieuw bericht een entry moet maken???
Dan ben ik nu al de mist in gegaan hahah,dacht dat ik verder kon doen in mijn blog!
Mvg
Danvers
Je had je eerste blog kunnen downloaden en weer kunnen gebruiken.
Bloggen is toch niet moeilijk - gewoon jezelf blijven en schrijven - over iets wat je interesseert, of zorgen baart, over leuke dingen die je met computerhulp aan aan anderen hebt meegemaakt, muziek die je mooi vind, enzovoort, enzovoort.

Ik zie er wel iets in om 'vermaak' toe te voegen. Het kan er immers ook weer af? Als het erg druk wordt met de computerproblemen, hebben jullie geen tijd voor een spelletje, en dan is mijn kans om te winnen wat groter! Bovendien acht ik de kans dat een speler ook zijn computerprobleem inbrengt groter dan de kans dat iemand met een probleem ook nog een spel gaat spelen. Het is het proberen waard.
Maar ik denk stiekem ook dat er zijn die vinden dat het vermaak de status van ons forum naar beneden haalt. Daar geloof ik namelijk niet in. ik ben nieuwsgierig naar jullie mening!

Waar ik nog steeds een beetje mee zit, waarom er een tweede forum is opgezet. Het NCF is een forum die zijn bestaansrecht heeft verdiend door goed beheer, moderator, en niet vergeten de expertise van zijn leden. Ja, ik weet dat Abraham54 deze site opgezet heeft. Misschien is het gebruik van de nieuwste software één van de redenen geweest. Zijn jullie nu niet bang dat NCF verlebbert?
Ik denk dat er niet zoveel mis aan is, het forum op te delen in meerdere onderdelen. Er zal meer werk gevraagd worden van de beheerder/moderator. Terug in de tijd(of zo iets) vond ik wel leuk. Tuurlijk zijn er altijd mensen die een andere mening daar over hebben. Maar dat houd je toch! Als het de verkeerde kant opgaat, beginnen er wel mensen te jammeren en dan kun je er over hebben!

Terug
Bovenaan Onderaan