goeie vervanger voor teamviewer

ik ga het maar bij teamviewer houden en programma's... buiten m'n paintShopPro heb ik geen programma's denk ik... dus ja

bedankt voor al die info, altijd prettig om advies te krijgen...

fijne avond verder

Nu weten we wel wat lynnev doet, maar nog niet wat de vraagsteller vanschagen doet. Zo moeilijk was het toch niet?

maar nog niet wat de vraagsteller vanschagen doet.
Jawel hoor. Hij heeft aangegeven er nog eens over te gaan denken.
Daarna vroeg hij nog welke versie Teamviewer hij moest hebben en gaf daarna aan dat het er allemaal niet makkelijker op is geworden. Dus voor de hand ligt dat hij voorlopig nog Teamviewer gebruikt en er nog eens over gaat denken of hij (ook) iets anders probeert.
Want dat is wat hij schreef.

er zijn op de teamviewer site 4 mogelijkheden van versies maar ik weet niet welke ik moet hebben
wie kan me helpen??

Als u ondersteuning wilt bieden:

TeamViewer Full Client​

Je moet hiervoor wel een gratis account aanmaken om een ander te helepn, en het is handig om terug te gaan naar de oude omgeving. In de nieuwe omgeving kwam ik er zojuist niet uit.

Er staat rechtsboven, in het groen. Nieuwe interface, zet het schuifje uit, geen een beoordeling, en teamviewer wordt opnieuw gestart.

Dank je wel Roxmarie,ik kon nu met teamviewer werken.
Dank je wel

Ik had de desktop versie ge installeerd
en als ik contact wil maken met iemand,komt er u bent een comercieele verbinding aan het maken , en dan moet ik betalen??
Klopt die Desktop versie of heb ik de verkeerde???

Ik had de desktop versie ge installeerd
en als ik contact wil maken met iemand,komt er u bent een comercieele verbinding aan het maken , en dan moet ik betalen??
Klopt die Desktop versie of heb ik de verkeerde???
Het zelfde had ik ook als ik met mijn laptop beneden contact wilde leggen met mijn pc op mijn werkkamer op zolder.

Kan zijn dat je het weg moet klikken. Ik heb het wel eens gehad dat dit ook niet mogelijk was.
Gewoon een mailtje gestuurd met de melding dat ik het gewoon thuis als thuisgebruiker in gebruik had en toen werd de gratis versie weer geactiveerd.

Terug
Bovenaan Onderaan