Vraag Goedkope Office Licentie

TheBossOlow

Nieuw lid
Lid geworden
25 mei 2020
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
19
Goedemiddag allemaal,

Ik heb een vraag betreffende Office 2019 kopen. Ik zie veel verschillende websites die Office 2019 goedkoop aanbieden. Nu zie ik bij https://licentieverkoop.nl/ dat ze zo'n pakket aanbieden voor 22,99 al ben ik hier redelijk sceptisch over, maar de webshop heeft wel goede reviews en de reviews zijn hoogstwaarschijnlijk echt aangezien ze zo divers zijn en vele accounts hebben al meerdere reviews in de loop van de jaren geschreven. Zal ik dan toch als de andere daar de gok wagen?

Hoor graag jullie mening!

ShadyAngel

Gewaarderd
Lid geworden
12 sep 2018
Waarderingsscore
333
Punten
83
Leeftijd
60
Deze lijkt me wel legaal aangezien je de licentie bij microsoft kunt registreren. Er zijn ook licentiesleutels in omloop waar dit niet mee kan en deze lijken me niet echt legaal. Bovendien kan je met de geregistreerde versie onbeperkt opnieuw installeren indien nodig. De niet legale sleutels kan je meestal niet bij microsoft registreren en zelfs maar 1x installeren.

TheBossOlow

Nieuw lid
Lid geworden
25 mei 2020
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
19
Bedankt voor je advies! Ik heb de gok gewaagd en toch bij LicentieVerkoop besteld en zoals beloofd binnen 10 seconden in mijn mailbox ontvangen. Downloaden ging via de officiele link van Microsoft. Het programma geinstalleerd en geactiveerd met de licentie sleutel. Ben tevreden! Nogmaals dank @ShadyAngel

ShadyAngel

Gewaarderd
Lid geworden
12 sep 2018
Waarderingsscore
333
Punten
83
Leeftijd
60
Dan heb je inderdaad een goeie. Ik heb de mijne destijds nog bij Varsio gekocht maar wel een pak duurder (65€).
Als je opnieuw zou willen installeren kan je dat vanaf de office downloadpagina.

TheBossOlow

Nieuw lid
Lid geworden
25 mei 2020
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
19
@ShadyAngel Inderdaad een stuk duurder! Maar is ook niet erg natuurlijk. Had ook gelijk even een Windows Licentie bij hun besteld en werkt ook keurig. Ik dacht laat ik eerst maar 1 van de 2 bestellen voordat ik wel opgelicht zou worden, maar dat is gelukkig niet het geval :)

ShadyAngel

Gewaarderd
Lid geworden
12 sep 2018
Waarderingsscore
333
Punten
83
Leeftijd
60
Ik was al bijna zeker dat het correct was omdat je de licentie bij microsoft kon registreren. Ik heb een office professional en die is wat duurder omdat MS Access daar bij zit en die heb ik echt wel nodig.
Met licenties is het wel uitkijken. Ik heb ook bvb onlangs een Norton Security voor 10 pc's gekocht voor 3 jaar aan 39€, dat kost normaal al 59€ voor 1 pc voor 1 jaar.

Bovenaan Onderaan