• De community van 'PiepComp Support - dat andere PC-Helpforum' staat voor u klaar, om hulp bij computerproblemen te geven,
    zoals traagheid, malware, BlueScreensOfDeath, netwerkproblemen, crashes, updateproblemen en nog veel meer!

Info Goedkope office 2019

Najsnarf

Heeft veel posts
Lid geworden
5 aug 2016
Waarderingsscore
39
Punten
48
ik heb nu op een aantal pc's hier in huis (2 + 2 reserve) Office 2019 lopen voor (minder dan) € 6.--. Dat vond ik op "Ten Forum", kennelijk uit de U.S.A. 't wordt natuurlijk wel afwachten na idem zoveel maanden of er nog en addertje onder het gras zit, maar dat maakt het digitale leven spannend.

https://www.ecrater.com/p/33673116/microsoft-office-2019-professional-license-key?keywords=office+2019

betaling per Paypal, maar meteen flitsen snel kwam er antwoord. Aanvankelijk was dat alleen een Engelse versie, maar na een mail van mij direct het advies die te de-installeren (dat moet sowieso met Office) en een andere die zij opstuurden uit te pakken waarbij je uit alle wereldtalen kunt kiezen.

Black Tiger

Enthousiast
Lid geworden
6 aug 2018
Waarderingsscore
375
Punten
83
Website
www.satellitefun.org
Volume Licence Keys werken met een activatieserver die je in je netwerk moet hebben.
Wij hadden op het werk ook ooit CD's via een abonnement. Daar kon je dan meerdere machines mee installeren. Die genereerde zelf licentiecodes. Dat was toen nog voor NT4. Misschien was dat ook MSDN, weet het niet meer zeker. Je kreeg steeds de nieuwste versies automatisch toegestuurd op CD.
Deze werden officieel gemaakt (als ik het goed onthouden heb) doordat je die licenties als bedrijf zelf moest bijhouden en dan betalen voor het aantal wat je in gebruik had. Dat werkte dan sneller omdat je niet voor elke pc een aparte licentie hoefde aan te schaffen, maar gewoon kon installeren als nodig.
De gegenereerde licentie code opschrijven, in je administratie duwen en betalen en dan was het goed.
Maar zoals gezegd, ben de exacte naam daarvan kwijt. Was wel leuk om zo eens wat te kunnen proberen. Dat hadden we ook voor Office.

@Rubensky Dat had ik niet verwacht. Maar wel leuk om te zien dat ze weer terug zijn.

Enigma147

Junior lid
Lid geworden
15 dec 2018
Waarderingsscore
24
Punten
8
Leeftijd
51
Klinkt inderdaad als MSDN. Dikke witte/grijze(?) mappen met vrijwel alles wat Microsoft maakte. Het waren trial edities, maar je kon ze ook met een productie serienummer activeren.

Bovenaan Onderaan