Goedemorgen/middag/avond en welterusten topic

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 5512
  • Weergaven 204753

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.048
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Ik bijt de spits af.
Het is mooi geweest voor vandaag, ik ga zo op één oor.

Ik ging er om 00.45 uur in. Maar waarom zit ik dan nu, om 4.00 uur, klaar wakker op Piep te kijken? 'Slaap lekker' ging dit keer niet op!

Ik hoop voor Kate2 dat haar man zijn strijd (bloedvergiftiging) niet opgeeft.
Zelf vind ik het weer mooi geweest voor vandaag en ga zo direct onder de wol.
Iedereen ook een goede nachtrust toegewenst.

Eigenlijk zeg ik nu pas welterusten, want ik heb de hele nacht wakker in een stoel gezeten, zodat ik subiet naar het ziekenhuis kon gaan als dat nodig mocht zijn! Maar nu val ik zowat om en niets houdt me wakker, maar naast de telefoon, en nog steeds niet in pyjama. Dus.....welterusten!

Arme Kate2, slaap zal je goed doen.
En ik hoop dat de komende berichten uit het ziekenhuis hoopvol zullen zijn.

Begrijp ik dat er iets is met de man van Kate? Heb nog contact met haar gehad en haar uitgenodigd om bij me langs te komen, want ze was in de buurt. Maar ze heeft er niks over gezegd. Zal er toen nog wel niks aan de hand zijn geweest. Hebben jullie al wat meer gehoord?

Haar man is gisteren met hoge koorts in het ziekenhuis opgenomen en daar is uiteindelijk de bloedvergiftiging geconstateerd.

Heb net berichtje gehad van Kate.

Het is echt wel even een moeilijke tijd voor Kate2.

Maar nu een vrolijke noot: de koorts was vanmiddag van 40.5 naar 39.0 gezakt en daar ben ik al blij mee. Dus ga ik vannacht weer gewoon in mijn bed slapen! Maar omdat er nog weinig doktoren staan te juichen, durf ik dat ook nog niet.

Hopelijk komt alles goed Kate.Hou je taai!
Mvg
d'anvers

Hebben mijn kaarsjes toch geholpen? Hahaha. Slaap lekker straks.

Nu is het 23.15 en ik denk gewoon niet helder meer. Maar dat is niet verwonderlijk. Er moet nog een was opgehangen worden en eigenlijk wil ik daar niet aan denken. Maar ik ben een plichtsgetrouw mens, dus.......
Maar daarna: WELTERUSTEN!!!

Welterusten ook.
Ik ben ook moe, maar heb de PMD-zak en een 30 l afvalzak weggebracht.
Had ik eigenlijk ook geen zin meer in, maar anders had ik op mijn laatste vrije dag alsnog erg vroeg moeten opstaan.
Ik ga zo ook op één oor.

Slaap lekker allebei.

Sterkste Kate2.

Het is al weer laat en eigenlijk moet ik naar bed gaan. Maar Piep hield me nog even bezig met wc-rollen! Dit is toch wel een heel veelzijdig forum, waar vind je dat! Maar nu ga ik echt slapen en ik hoef nergens een wekker voor te zetten, wat een luxe!
Welterusten allemaal!

Ik ga zo op één oor.
Ik wens iedereen en ook mezelf een goede nachtrust toe.

Terug
Bovenaan Onderaan