• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

Vraag Gmail herkent paswoord niet meer

perloc

Bekend Lid
Lid geworden
19 jun 2017
Reacties
515
Reaction score
36
Punten
28
Leeftijd
83
Ik ben ziek. Al eens eerder geschreven. Emailen gaat haast niet meer. Maar toch een vraag:
Gmail weigert sinds eergisteren mijn paswoord.
Van alles geprobeerd. Uiteindelijk kreeg ik een melding dat na 120 uur (5 dagen dus) ik een code zal ontvangen waardoor mijn gmailaacoount weer op gang kon komen. Die code zal via een sms op mijn cel moeten komen, want gmail werkt niet.
Herkent iemand dit?
MVG perloc

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.870
Reaction score
4.956
Punten
113
Leeftijd
67
Hallo Perloc, wat vervelend voor je, dat je ziek bent.
Kans op beterschap?

Wat betreft je G-mail account - mogelijk gehackt?

Controleer zowel jouw e-mail als ook het wachtwoord voor de e-mail!

E-mailadres controleren:

E-mail wachtwoord controleren:

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
3.677
Oplossingen
1
Reaction score
1.926
Punten
113
Heel veel sterkte @perloc.

Dan is zoiets erg onhandig, Gmail is aardig streng met de beveiliging.

Een voorbeeld.
Als ik op een andere apparaat hier in huis inlog op mijn Gmail dan krijg ik een email, er is ingelogd vanaf een nieuw apparaat, je moet dan erop klikken en bevestigen dat jij het was, dat was tot nu toe dus zo.

Wellicht heb je iets aan deze site? Of ben je er al geweest.

Of algemene hulp om het wachtwoord te resetten

Benjamine

Bekend Lid
Lid geworden
15 jul 2019
Reacties
32
Reaction score
16
Punten
8
Ik ben ziek. Al eens eerder geschreven. Emailen gaat haast niet meer. Maar toch een vraag:
Gmail weigert sinds eergisteren mijn paswoord.
Van alles geprobeerd. Uiteindelijk kreeg ik een melding dat na 120 uur (5 dagen dus) ik een code zal ontvangen waardoor mijn gmailaacoount weer op gang kon komen. Die code zal via een sms op mijn cel moeten komen, want gmail werkt niet.
Herkent iemand dit?
MVG perloc
Spoedig herstel en verzorg je goed .
Dat is wel een zeer vreemde uitleg , sms krijgen na 120 uren . Wanneer jouw wachtwoord niet meer werkt of je wachtwoord wil veranderen krijg je binnen paar minuten een sms op het telefoonnummer dat je hebt opgegeven en ook een e-mail met de code als je ook een alternatief e-mail adres hebt opgegeven .
Op wat voor toestel meld jij je aan bij G-mail ? De meesten melden zich aan via een mobieltje of tablet en melden zich nooit af . Als dan je toestel in verkeerde handen komt , kan dus heel gemakkelijk misbruik gemaakt worden van je G-mail account . Wie je toestel dan vind of steelt kan ongestoord een ander nummer invoeren naar waar sms moet gezonden worden of e-mail adres invullen naar waar de code moet gezonden worden . De vinder of dief vult zijn nummer of e-mail adres in , bevestigt de code en je g-mail account is gehackt .
Als je afgemeld bent en wil aanmelden op een toestel dat je normaal niet gebruikt krijg je een bericht of jij het was die zich probeerde aan te melden . Maar als je al / nog aangemeld bent kunnen ze je geen waarschuwing sturen .

Anjo

Bekend Lid
Gewaardeerd lid
Lid geworden
22 apr 2017
Reacties
691
Reaction score
146
Punten
43
Leeftijd
66
Nog nooit 120 uur op een bericht van Google hoeven wachten, en ik verschtier zeer regelmatig mn WW.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.870
Reaction score
4.956
Punten
113
Leeftijd
67
De internetsituatie in Angola is niet datgene wat wij op dit continent gewend zijn!

perloc

Bekend Lid
Lid geworden
19 jun 2017
Reacties
515
Reaction score
36
Punten
28
Leeftijd
83
Ziek: Ongeneeslijk.
Email pwned: Pwned in 1 data breach and found no pastes (subscribe to search sensitive breaches)"
E-mail wachtwoord controleren: Niet gehacked
Ik zie alsmaar rara dingen als ik gMail wil openen.
Wil nu (anders nooit) alleen maar in Portugees.
Via sites list geprobeerd. zie heel vage dingen in bijna wit op wit
Virus/malware?
perloc

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.870
Reaction score
4.956
Punten
113
Leeftijd
67
Hoi perloc,
doe het volgende:

Download
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Events Viewer Errors
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
  • List Restore Points
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Voeg het log toe aan in jouw volgende bericht.
Notabene: indien "Reset FF Proxy Settings" gekozen is, dienen de gebruikte webbrowsers afgesloten te zijn!

Bovenaan Onderaan