Gezocht: een nieuwe ambassadrice!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kate
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 15
  • Weergaven 1243
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag leden van Piep, nadat ik 7 maanden geleden opstapte en weer snel terug kwam omdat ik jullie miste, doe ik het nu weer

Ik zeg mijn lidmaatschap van Piep op, want ik kan met bepaalde zaken niet door de deur en het kost me mijn nachtrust. Ik denk dat het al een paar keer duidelijk te lezen stond in posten die ik in een topic plaatste, en dus hoef ik vast niets uit te leggen. En ik ben nu eenmaal geen mens dat gewoon over dingen heen stapt, die ik slecht voor de uitstraling van dit forum vind. Maar jammer genoeg voel ik me daar alleen in.

Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad en daar hebben jullie voor gezorgd. Bedankt daarvoor!
En verder: los de problemen van een ander op en zorg dat je zelf geen problemen krijgt!

groetjes van Kate (Syl).

Laatst bewerkt:
Jammer Kate , we zullen u missen :(
Maar het is jouw beslissing die we zullen moeten aanvaarden . Van heksen heb ik altijd gelezen en gehoord dat het lelijke ,boze en enge vrouwen zijn die je in een lelijke pad toveren . Maar jij bent een nieuwe verbeterde versie , een lieve mooie heks die vriendschap tovert .
Het ga je goed en we vergeten je zeker niet :)

jij blijft als gewoon toch lid actief of echte stoppen

Voor iedereen die dit leest, ons forumhekske is ontzettend blij met genomen maatregelen en heeft er voor gekozen daarom te blijven.

:) Fijn om dit te lezen .
Laten we een heksenfeestje houden

image003.gif

Ook blij Kate, want ik heb je reacties altijd met prezier gelezen.
perloc

Heel lief van je, Macguy! Maar het is hier zonder mij ook heel leuk, hoor. En ik zie vaak dat je ons weer welterusten wenst, en dat is heel aardig en het voelt goed en gezellig. Nee, je kunt best tevreden zijn over Piep en over de leden die hier online rondspringen. En daar ben jij één van!

Heel lief van je, Macguy! Maar het is hier zonder mij ook heel leuk, hoor. En ik zie vaak dat je ons weer welterusten wenst, en dat is heel aardig en het voelt goed en gezellig. Nee, je kunt best tevreden zijn over Piep en over de leden die hier online rondspringen. En daar ben jij één van!

:)

Lief van je om dit te zeggen, Toska. Maar het is een oud topic uit maart waar macguy nog eens op reageerde en ik was heel niet van plan om er van door te gaan!

O jee,niet meer reageren, hoor! Want het is een topic van 14 maart!! Maar het is wel leuk om weer te lezen dat je welkom bent!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan