Ja gewoon, in ieder geval de volgende vraag: Gebruikt jouw computer AHCI of IDE? Geen statistische dingen (wat nou 't meest gebruikt wordt blabla), gewoon jouw computer.
Je kan het zien aan een aantal dingen.
SATA/ATA:
- In BIOS/UEFI staat AHCI
- Klein kabeltje (meestal rood)
IDE:
- In BIOS/UEFI staat IDE
- Grote brede kabel (meestal grijs)
Ik ga geen onderscheid maken bij deze POLL tussen 64-bit of 32-bit, dus het maakt niet uit welk systeem je hebt. Dit is een vraag gesteld ter 'onderzoek'. Omschrijving is misschien te kort door de bocht, maar dat maakt niet uit voor dit 'onderzoek'.
Dit betekent niet dat er niks gaat gebeuren in de tijd dat deze poll openstaat. Ik ga namelijk beginnen met DVD/CDROM wanneer mogelijk, ASAP dus. Ik weet niet hoe lang milestone driveman gaat duren dus ik ben benieuwd.
Benieuwd hoe ver deze POLL en dit topic komt...
Je kan het zien aan een aantal dingen.
SATA/ATA:
- In BIOS/UEFI staat AHCI
- Klein kabeltje (meestal rood)
IDE:
- In BIOS/UEFI staat IDE
- Grote brede kabel (meestal grijs)
Ik ga geen onderscheid maken bij deze POLL tussen 64-bit of 32-bit, dus het maakt niet uit welk systeem je hebt. Dit is een vraag gesteld ter 'onderzoek'. Omschrijving is misschien te kort door de bocht, maar dat maakt niet uit voor dit 'onderzoek'.
Dit betekent niet dat er niks gaat gebeuren in de tijd dat deze poll openstaat. Ik ga namelijk beginnen met DVD/CDROM wanneer mogelijk, ASAP dus. Ik weet niet hoe lang milestone driveman gaat duren dus ik ben benieuwd.
Benieuwd hoe ver deze POLL en dit topic komt...