Gestopt | Diverse mini-CNC hobby-ontwerpen te koop

Gestopt | Diverse mini-CNC hobby-ontwerpen te koop

PCS Lid
te koop tractor met aan hang wagen 7,50€ excl verzenden
en te koop road roller 6€ excl verzenden

5c67ed071e457-Road_roller_%282%29.jpg

K

Kate

Guest
Jammer, ik heb heel diep nagedacht maar ik weet geen kind in de familie of bij vrienden die hier nog mee spelen. Ze zijn allemaal te groot. Maar dat spijt me erg want het zijn prachtige werktuigen!!

V

Verwijderd forumlid 58

Guest
Dat is heel mooi misschien iets voor een verzamelaar? of zet deze op verkoopsite?

PCS Lid
Te Koop
Limousine gemaakt van 3MM Multiplex gemaakt met een CNC frees machine
7,50€ excl verzenden
5caa2567bc3ec-Limousine_multiplex.jpg

PCS Lid
Te Koop
Wijn glazen houders
voor 2 glazen 1,25€
voor 3 glazen 1,50€
voor 4 glazen 1,75 €
excl verzenden
Gemaakt van 5mm multiplex,gemaakt met CNC machine
5caa26195cf96-wijn_glazen_houders.jpg

K

Kate

Guest
Wat fantastisch!! En allemaal zo prachtig afgewerkt! Het is al een hele collectie. En nu wil je ze verkopen, zou je daar geen spijt van krijgen? Och ik ben in gedachten weer mjjn hele kennissenkring afgegaan, maar allemaal grote kinderen intussen. Ik zou niet weten welke ik de mooste vind, maar dat schaap is wel heel bijzonder. Dank je wel dat ze nu allemaal bij elkaar staan. Want je kunt er trots op zijn. ?. Het enige wat ik voor je kan doen is deze foto's laten zien!

K

Kate

Guest
Nee, dat vind ik eigenlijk ook niet! Daar is het allemaal veel te mooi en te professioneel voor. Het is dat ik al een echte berenfan ben, en geen uilenfan. Ik liet die net aan mijn man zien en ik zag hem schrikken en denken: gaat ze nu het huis met uilen vol zetten? Nee hoor, ik kijk hier wel af en toe.?

PCS Lid
als je hem wilt kost het 15€ incl verzenden
eerst geld overmaken,als het op mijn bank staat maak ik hem ok??

K

Kate

Guest
O jee, ben je bang dat ik er van door ga? Je vertrouwt me wel erg!! Je hebt zeker al slechte ervaringen. Het lijkt hier wel marktplaats, heel apart.
Geef je nummer maar door. Maar hier bij ons is het altijd: eerst zien en dan betalen.
Maar ja, zo gaat het bij jou dus niet. Zet je nummer maar in een PB, dat is veiliger.

PCS Lid
hoi Kate ja ik moet die tekening kopen he,dus als je hem wil koop ik hem vandaar eerst geld op de rekening.
en ja er zijn mensen die wat bestellen, en dan niet betalen dus ja slechte ervaring,vandaar.
en hoe doe ik een PB ??? wil je me dat vertellen??

Bovenaan Onderaan