- Lid geworden
- 2 aug 2016
- Waarderingsscore
- 7.064
- Punten
- 113
- OS
- Windows 11 Professional
- AV
- Microsoft Defender, MBAM & Eset Online
- FW
- Windows Firewall
Ik heb de beveiliging in mijn computer deels veranderd.
Ik had Kaspersky Free met als firewall ZoneAlarm Free.
Gesteld dat Windows Defender een stuk beter is geworden en dat de Windows Firewall ook als goed wordt beschouwd, heb ik nu gekozen voor
ZoneAlarm Free Antivirus en ZoneAlarm Firewall - dus een gratis internet security pakket.
De antivirus die ZoneAlarm gebruikt is van Kaspersky.
Waarom ik de Windows Firewall niet wil: alles wat Windows uitwil - of dat verkeer nu naar legitieme of naar illegitieme verbinden gaat - het wordt door de firewall van Windows doorgelaten.
Om Firefox te beveiligen heb ik gekozen voor de McAfee Webadvisor.
Ik kom nu terug op de vorige Kaspersky Antivirus - de Kaspersky webbeveiliging werkte te goed en daardoor was internetten soms strooptraag.
Met McAfee als bescherming in de browser: daar merk je er helemaal niks van.
Ik had Kaspersky Free met als firewall ZoneAlarm Free.
Gesteld dat Windows Defender een stuk beter is geworden en dat de Windows Firewall ook als goed wordt beschouwd, heb ik nu gekozen voor
ZoneAlarm Free Antivirus en ZoneAlarm Firewall - dus een gratis internet security pakket.
De antivirus die ZoneAlarm gebruikt is van Kaspersky.
Waarom ik de Windows Firewall niet wil: alles wat Windows uitwil - of dat verkeer nu naar legitieme of naar illegitieme verbinden gaat - het wordt door de firewall van Windows doorgelaten.
Om Firefox te beveiligen heb ik gekozen voor de McAfee Webadvisor.
Ik kom nu terug op de vorige Kaspersky Antivirus - de Kaspersky webbeveiliging werkte te goed en daardoor was internetten soms strooptraag.
Met McAfee als bescherming in de browser: daar merk je er helemaal niks van.