Geintje - smartwatch gekocht.

Mooie prijs, stukken goedkoper dan mijn LG.
Ik ben benieuwd hoe jouw smartwatch jou gaat bevallen.

Duurt nog wel even - moet uit China komen; ik kan de zending ergens in de tweede helft van maart verwachten.

Mooi spul om een beetje mee te experimenteren, voor dat je een echte aan schaft, die nog knap aan de prijs zijn.

Dat experimenteren heb ik ook gehad. Ik gebruik hem voornamelijk om de tijd te zien :p
Vandaag heb ik nog wel een nieuwe update binnen gehad, dus de software ondersteuning valt mij niet tegen.

Een van de eerste dingen is WiFi en Bluetooth uitschakelen.
Wel zal ik de functie inschakelen, die me waarschuwt om op mijn werk weer in de benen te komen - want we zitten erg slecht daar.

Plastic stoelen, zoals je die in lunchruimtes tegenkomt.
Thans leg ik eerst een kussen op de stoel. Dat voelt beter aan en zorgt ervoor dat ik minimaal hoger zit.

Mijn record iets uit China laten komen was in 6 dagen. We zijn wel nieuwsgierig naar je bevindingen, Abraham54.

Ik heb het apparaat ontvangen.
Het is wel erg groot!
En de gebruiksaanwijzing is klein opgevouwen en uitgevouwen een halve meter lang met een Engelstalige beschrijving in heel kleine lettertjes.
Dus dat wordt puzzelen.

Dat ziet er, zeker voor die prijs, zeer netjes uit Abe :)

mooi hoor maar wat te doen als het stuk is? voor die luttele euros zal je waarschijnlijk geen garantie hebben?ik koop me dat niet want een gewone horloge draag ik al zelfs niet

toska

Je moet het meer zien als een dingetje om beetje mee te pielen, wat er allemaal mogelijk is. ik draag ook sinds 96 geen horloge.
En als ie stuk gaat, en het bevalt je wel, kun je je er weer één aanschaffen.
We horen denk ik wel, Abraham54 zijn ervaringen.

Terug
Bovenaan Onderaan