Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat denken gebaseerd op een wetenschappelijke studie of op een onderbuikgevoel?Ik zelf denk
Klopt en mijns inziens ligt dat niet aan de mens gezien er al jaren gezorgd wordt voor filters en het terugdringen van co2 en gas uitstoot. Met name om zure regen en het gat in de ozonlaag tegen te gaan. Je hoort geen hond meer over zure regen.Dat het klimaat op natuurlijke wijze verandert is al lang bekend, alleen het tempo waarin dat nu gebeurt is behoorlijk zorgwekkend.
Eerder op logisch nadenken lijkt me. Met de Corona- en bijkomende economische crisis ligt het voor de hand dat de mensen zich daar momenteel meer zorgen over maken als over het klimaat. Het klimaat zal wel weer hoger in de zorgenlijst komen op het moment dat het hier weer 28-33 graden wordt buiten.Is dat denken gebaseerd op een wetenschappelijke studie of op een onderbuikgevoel?
Als ik moet gokken zal ik inzetten op de massale bomenkap wereldwijd.Geen idee waar 't aan toe te schrijven is.