gebruik van Wise Care

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kate

Guest
Voor het eerst heb ik Wise Care 365 gebruikt. En dit zijn de resultaten.

Gezondheidsindex 9,7
14570 items gerepareerd
46 entries in de kolom privacy risico's (rood gekleurd), waarbij vermeld staat dat alle explorer's traces en computer entries verwijderd zullen worden. En deze dingen moeten handmatig gerepareerd worden.

Nou, voor reparaties moet je niet bij mij zijn, ik ben niet zo handig! En je zult voor je gezondheid een 9,7 krijgen!
Dus ik ben geneigd om die 46 maar lekker te laten zitten. Ga ik nu de fout in? En zo ja, hoe moet ik die dingen dan repareren, nadat ik vastgesteld heb dat ze dat moeten, op zich al een klus denk ik.

Och, laat maar zitten, ook omdat je geen opgave hebt gegeven om welke bestanden precies het gaat.

Daar zit hem nu juist de kneep: dat zetten ze er niet bij! En al stond er van alles, dan nog is het voor een leek niet te doen, denk ik.

ScanCircle geeft duidelijk aan op welke onderdelen verbetering gewenst is. Echter: je kan niet alles regelen, er zijn bv. versies van (bv. een PDF-reader) die je perse houden wilt
Voer een scan uit | ScanCircle

Voor het eerst heb ik Wise Care 365 gebruikt. En dit zijn de resultaten.

Gezondheidsindex 9,7
14570 items gerepareerd
46 entries in de kolom privacy risico's (rood gekleurd), waarbij vermeld staat dat alle explorer's traces en computer entries verwijderd zullen worden. En deze dingen moeten handmatig gerepareerd worden.

Is het niet zo dat je moet betalen als je een reparatie wilt gaan doen?

Geen idee, Aarie. Maar als het handmatig moet gebeuren, verwacht ik hier een leuk iemand, die ik koffie schenk en die daarna handmatig al mijn bestanden gaat repareren. Ik denk zo maar dat hij nog mee eet ook, want het zijn 46 bestanden! Plus wat hij nog meer gaat doen, want zo gaat het met een reparateur. En betalen, ja daar ben ik dan van overtuigd.

Maar is het geen idee voor een nieuw deel van dit forum: Piep aan huis! Kijk, dan was ik uit de brand geweest.

En bovendien heb je al weer twee maal een volledige updaten van Windows 10 gehad sinds die tijd, dus die gegevens van toen zijn sowieso niet meer interessant.

Kijk, van dat soort berichten hou ik! Abraham, je hebt het topic handmatig opgelost !

Geen idee, Aarie. Maar als het handmatig moet gebeuren, verwacht ik hier een leuk iemand, die ik koffie schenk en die daarna handmatig al mijn bestanden gaat repareren. Ik denk zo maar dat hij nog mee eet ook, want het zijn 46 bestanden!

Meestal geven dat soort programma allerlei problemen aan en die kunnen alleen worden opgelost door een licentie te kopen.

Nou, daar neem ik geen genoegen mee, hoor. Handmatig is iets anders dan een licentie kopen. Het is hetzelfde verschil als tussen een brood zelf bakken of even langs de Jumbo gaan voor een half volkoren! Nee Aarie, daar heb je goed over nagedacht en het is natuurlijk zo, want ik twijfel geen seconde aan je! Maar de problemen blijven dan maar lekker zitten en ik leef fris en fruitig verder! Amen!

ScanCircle geeft duidelijk aan op welke onderdelen verbetering gewenst is. Echter: je kan niet alles regelen, er zijn bv. versies van (bv. een PDF-reader) die je perse houden wilt
Voer een scan uit | ScanCircle
Hoi Najsnarf, ik heb even gekeken bij Scan Circle, maar ik ga me niets aanhalen. Ervaring leert me dat van het een het ander komt en ik wil dat ander helemaal niet. Alles werkt en ziet er goed uit. Bovendien heb ik gemerkt dat ik Wise Care al lang verwijderd heb: het topic was van september 2017! Het kwam opeens weer uit de forum-spelonken naar boven. Ik stop het gauw weer terug. Maar dank voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan