Furries

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 7
  • Weergaven 584

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.052
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Ik kwam elders het woord furries tegen.
Ik wist niet wat mij daar bij te moeten voorstellen, maar Google bracht uitkomst.

Och hemel, wie zijn nu de kinderen? Is dit het nieuwe carnaval? Ik heb het hier tussen de bossen en bergen nog niet gezien, maar wie weet is de volgende eland die we zien, niet echt!

Ik vind het bijzonder onschuldig en al helemaal niet mafkezig.
Als je ziet hoe kinderen op hun reageren en zij op kinderen is dat in mijn ogen heel leuk om te zien.
Bovendien gaat er heel wat werk in zitten om als furrie onderweg te kunnen gaan.

Ik moet bekennen dat ik het niet helemaal had gezien. Ik had mijn mening te vroeg klaar.(heb ik wel vaker last van)
Als het gaat om kinderen te vermaken, prima.
Ik zag beren, waar geen beren waren!

Sorry is niet nodig denk ik.
Ik denk zelf dat furrie zijn, ook even ontsnappen is uit het dagelijkse leven en even iets helemaal anders zijn.

Ik ben er nog eens voor gaan zitten: moet ik mijn mening herzien? Antwoord:nee. Het is een kruising tussen de cliniclowns en Disneyland. Prima vermaak voor de furries en ze kunnen er op feestjes vast geld mee verdienen. Maar ik blijf het in een park of zo een beetje kinderachtig overkomen. Nu zijn het nog bontdragers, maar wat komt hier na? Een soort Halloween?

Terug
Bovenaan Onderaan