Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
heb ik al verschillende keren gedaan. Ik denk dat het in feite steeds een ander email-adres is die zich zo noemt. Vervelende is dat het dat een familielid van een kennis ook zo heet.
iedereen bekijkt alle leden hun vraag beste, er word enkel maar op gereageerd als er een oplossing is die door andere leden worden gegeven.Natuurlijk is het zo dat een beheerder op alle vragen antwoord en daarom dat ze hier (trouwens bij alle sites) een team hebben.er zijn ergere (digitale) zaken te bedenken. Ben jij nu vrijwel de enige (beheerder) die alle vragen van dit forum bekijkt en beantwoordt?
oei op gmail daar maak je maar aan hoeveel je er zelf wilt Hoe iemand blokkeren op Gmail? (met fotos)voor die enkele k....hannes waar ik een mail van krijg? ik pieker er niet over. Teveel ellende gezien bij kennissen bijvoorbeeld die van Outlook over gingen op Gmail: daar waren 550 adressen verzameld (waarvan nogal wat van niet meer bestaande situaties), die moesten eerst opgeschoond worden. Nee dus.
Dat kan allemaal, bij dezen gerealiseerd.ook tamelijk weinig last van. wat mij betreft mag dit draadje op slot (als dat kan)