Frits van Dijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

PCS Lid
Hoewel ik die Frits al regelmatig aanmerk als ongewenst/blacklisted etc. stuurt hij/zij mij nog regelmatig mails met allerhande voorstellen. Hoe kom ik van die Frits af?

heb ik al verschillende keren gedaan. Ik denk dat het in feite steeds een ander email-adres is die zich zo noemt. Vervelende is dat het dat een familielid van een kennis ook zo heet.

er zijn ergere (digitale) zaken te bedenken. Ben jij nu vrijwel de enige (beheerder) die alle vragen van dit forum bekijkt en beantwoordt?

er zijn ergere (digitale) zaken te bedenken. Ben jij nu vrijwel de enige (beheerder) die alle vragen van dit forum bekijkt en beantwoordt?
iedereen bekijkt alle leden hun vraag beste, er word enkel maar op gereageerd als er een oplossing is die door andere leden worden gegeven.Natuurlijk is het zo dat een beheerder op alle vragen antwoord en daarom dat ze hier (trouwens bij alle sites) een team hebben.

Met welk email programma krijg je deze mails binnen?je kan deze blokkeren via ip maar daar moet je wel voorzichtig mee zijn, dat je andere niet blockt?

Laatst bewerkt:
in eerste instantie wordt de mail gescreend door mailwasher en dan zie ik al - afwisselend wat mailwasher "denkt" en wat ik al als "blaklisted" had aangegeven wat er nog bij der server staat. heel soms kijk ik dan ook eerst in mijn KPNwebmail die wat meer tekst laat zien. In mailwasher kan ik het zo nodig deleten. Maar soms is het toch te zien in Outlook (2010) en kan ik ook daar - vóór het openen - met Rechtsklik iets instellen.

Natuurlijk als hij telkens zijn emailadres veranderd ga je die nog steeds ontvangen,ook al block je zijn ip af? ook een ip is te veranderen door je router/modem te resetten maar als hij daar geen weet van heeft dan ben je er tijdje vanaf, maar waarom verander jij je email niet en stuur je deze door naar alle personen die in je contacten staan.
Ga hiervoor naar> Instellingen> E-mail> Geblokkeerde afzenders hier kan je die toch blockken

in 2010 Outlook tips - mail blokkeren in Outlook

Laatst bewerkt:
voor die enkele k....hannes waar ik een mail van krijg? ik pieker er niet over. Teveel ellende gezien bij kennissen bijvoorbeeld die van Outlook over gingen op Gmail: daar waren 550 adressen verzameld (waarvan nogal wat van niet meer bestaande situaties), die moesten eerst opgeschoond worden. Nee dus.

Middels blokkeren en markeren als ongewenst krijg ik op dit moment geen mails van Trappenlift, Autoverzekering, Overstappen op energie, E-bike is gereserveerd enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan