Fraude via PayPal

william55

Nieuw Lid
Lid geworden
27 jan 2021
Reacties
1
Reaction score
0
Punten
1
Opnieuw heeft de genaamde
SAUTRON Txxxx, 4x Rue xxxxxxx Sxxxx
FRAUDE gepleegd via mijn Paypal account.
Er zal klacht tegen deze persoon EN Paypal worden ingediend.
Mijn inloggegevens heeft deze persoon veranderd zodat ik niet meer kan inloggen op mijn Paypal account.
Na verschillende mails naar Paypal blijft het antwoord uit.
Een ding staat vast; Paypal is niet 100 procent safe!

Laatst bewerkt door een moderator:

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
21.443
Reaction score
5.169
Punten
113
Leeftijd
67
Hallo William, welkom.

In verband met deze vervelende zaak raad ik je in de eerste plaats aan, jouw Windows computer op ongeregeld heden te laten controleren.
Gebruik jij een wachtwoordmanager en gebruik jij overal een ander wachtwoord of gebruik jij voor inlogs vaak hetzelfde wacht wachtwoord?

Roxmarie

Moderator
Team lid
Lid geworden
28 mei 2019
Reacties
3.812
Oplossingen
1
Reaction score
1.996
Punten
113
Welkom, dat klinkt niet goed, ik ga ervan uit dat je de hulp pagina's van paypal hebt bezocht.

Uw probleem: Problemen met inloggen​

Deze informatie kan van pas komen
Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen als ik dit ben vergeten?

Als u uw wachtwoord bent vergeten, volgt u de onderstaande stappen om een nieuw wachtwoord maken:
  1. Klik op Inloggen en vervolgens op Problemen met inloggen?.
  2. Voer uw e-mailadres in en klik op Volgende.
  3. Selecteer een optie en klik op Doorgaan.
  4. Voer de stappen uit.
Als er financiële gegevens op uw rekening zijn geregistreerd, wordt u mogelijk gevraagd deze te bevestigen.

U ontvangt een e-mail van PayPal. Klik op de link in de e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen (ten minste 8 tekens, hoofdlettergevoelig).
Hoe wijzig ik mijn wachtwoord als ik mijn e-mailadres ben vergeten?

Als u niet meer weet met welk e-mailadres u uw PayPal-rekening heeft geopend, volgt u stap 1 hierboven. Klik vervolgens naast uw e-mailadres op Vergeten. Selecteer Ik ben vergeten welk e-mailadres ik heb gebruikt en volg de stappen.

Als u uw wachtwoord nog steeds niet kunt herstellen, neemt u telefonisch contact met ons op. Klik hiervoor onderaan de pagina op Hulp en contact.
Tips:
  • Uw PayPal-wachtwoord moet uit 8-20 tekens bestaan en moet ten minste één cijfer of symbool zoals !@#$%^ bevatten.
  • Als er een of meer Gmail-accounts op uw PayPal-rekening zijn geregistreerd, moet u mogelijk een autorisatiestap doorlopen wanneer u op uw PayPal-rekening inlogt. Als u vóór de autorisatie al bij een Google-account was aangemeld, klikt u gewoon op Doorgaan om de validatie te voltooien.

Verwante onderwerpen

Black Tiger

Moderator
Team lid
Lid geworden
6 aug 2018
Reacties
4.420
Reaction score
945
Punten
113
Website
www.satellitefun.org
Bijzonder vervelend voor je, maar ik denk toch dat je het in hoofdzaak bij jou moet gaan zoeken. Zeker als het al eerder gebeurt is.
Een niet te sterk wachtwoord gekozen misschien?

Verder kun je ook tweestaps verificatie activeren op je account, op die manier wordt hacken van je account bijna onmogelijk.
dan was dus een tweede keer niet mogelijk geweest.

Ik begrijp dat je boos bent en ik vind dat ook erg voor je, maar je kunt niet zomaar hier persoonsgegevens gaan plaatsen.
Allereerst mag dat volgens de AVG wetgeving niet en kan de beheerders hier in de problemen brengen.
Daarnast kan het wel zijn dat die persoon dat gedaan heeft, maar om hem te kunnen beschuldigen in publiek moet dat wel bewezen zijn en betreffende veroordeeld en dan nog mogen complete NAW gegevens niet geplaatst worden.
Om die reden zijn die NAW gegevens aangepast.

toska

Bekend Lid
Lid geworden
28 aug 2016
Reacties
2.124
Reaction score
213
Punten
63
Leeftijd
57
Website
www.games4you.be
ja die tweestapsverificatie heb ik ook ingesteld je krijgt een code via sms toegestuurd die je dan moet invullen dan pas word je doorgestuurd naar je account wel safe.

Bovenaan Onderaan