Dit jaar was er een reisje van een week naar Kent geregeld. Een reisje met een gezelschap onbekende mensen in een touringcar. Ik heb veel gezien, het heel erg warm gehad, 35 mensen leren kennen en besloten om dit soort reizen nooit meer te doen!
Want als je een einzelganger bent zoals ik, moet je dit niet doen. En zeker niet als de rest van het gezelschap besluit om je als maar te knuffelen en te vertroetelen! En de reden daarvoor was dat ze op zeker moment achter mijn leeftijd kwamen. En voor de senioren hoor je te zorgen, etc! Het woord forum heb ik maar niet gebruikt, want dat paste er vast niet bij!
de krijtrotsen van Dover
'mijn plekje' in Leeds Castle!
heel apart: vanuit mijn hotelkamer zag ik een kerncentrale in de verte liggen!
Leeds Castle: 'je moet wachten totdat de appelmoes voorbij komt!'
een monster van een paleis in Brighton, neergezet door een koning in de 19e eeuw, met het geld uit de staatskas
in de kathedraal van Canterbury, koel en sereen
Want als je een einzelganger bent zoals ik, moet je dit niet doen. En zeker niet als de rest van het gezelschap besluit om je als maar te knuffelen en te vertroetelen! En de reden daarvoor was dat ze op zeker moment achter mijn leeftijd kwamen. En voor de senioren hoor je te zorgen, etc! Het woord forum heb ik maar niet gebruikt, want dat paste er vast niet bij!
de krijtrotsen van Dover
'mijn plekje' in Leeds Castle!
heel apart: vanuit mijn hotelkamer zag ik een kerncentrale in de verte liggen!
Leeds Castle: 'je moet wachten totdat de appelmoes voorbij komt!'
een monster van een paleis in Brighton, neergezet door een koning in de 19e eeuw, met het geld uit de staatskas
in de kathedraal van Canterbury, koel en sereen