Formaat Avery etiketten J 8160

• Onderwerp starter Onderwerp starter Najsnarf
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 11
  • Weergaven 653

Najsnarf

PCS Lid
Lid geworden
5 aug 2016
Waarderingsscore
394
Punten
83
OS
W11pro
AV
MBAM en Windows
Als ik vanuit een txt-bestand adressen met Word / Verzendlijsten etc. wil uitprinten gaat er iets mis. De hoogte van de blanco etiketten vellen is 38,1 mm, maar als die uitgeprint zijn is de (afgedrukte) hoogte ongeveer 37 mm. Dat betekent dat de onderste twee rijen (op een vel van 7 x 3 etiketten) er niet goed op staan. Ook als ik probeer de standaardhoogte aan te passen van 38.1 --> 37 mm lukt het niet. Hoe los ik dat het beste op?

Al geprobeerd om een nieuw etiket te maken met de maten van jou etiket?

Originele Avery etiketten of "compatible"?
Staat je Printer op juiste papierformaat?

Dus op A4 zonder zoom instelling?

Zie je ook een (kleine) verschuiving horizontaal?

Welke printer heb je?

@ Dotchiejack: ja
672e183fabbf4-No.001.jpg

@ Enigma 147: originele Avery etiketten (ooit wel eens iets van Bruna gehad, dat was bagger)
Papierformaat van printer Canon TS 9150 is alleen met schuifjes aan te passen dacht ik
Horizontaal ziet ik geen verschuiving,
Ik lig er (alweer) niet wakker van, maar probeer het als uitdaging goed te krijgen. Het afdrukken van enveloppen met mijn gehele adresbestand is uiteraard geen probleem

Wat is je avery software en productcode code. Staat ergens op de verpakking?
Vb:
Product code : L7163®-100 => Softwarecode: L7163

Ik denk dat j8560 beter gaat werken voor jou, dit is natuurlijk mijn bescheiden mening.

Als ik J 8560 gebruik krijg ik precies dezelfde fout. Ik blijf verder zoeken.

etiketten (uitprinten) met Word geeft een groot aantal keuzes. Voor zover ik zie is het formaat van J8160 (Avery) en J8560 identiek.

( zelf nog eens gekeken een week later) probleem is opgelost door de hoogte van de etiketten 3,95 cm te maken i.p.v. de standaard voor J 8160 = 3, 7 cm. Maar ik begrijp wel dat het geen universeel probleem was...

Terug
Bovenaan Onderaan