flatron w2242s

• Onderwerp starter Onderwerp starter Danvers
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 12
  • Weergaven 1394
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Danvers

Gast
Denk dat mijn beeldscherm de geest heeft gegeven :o
Het is begonnen,soms flikkeren en stopte soms.Nu licht het scherm max3 seconden op...en gaat op zwart!!!
Schat dat 8a9 jaar oud is...heeft wel zeker 2 jaar in de kast gestaan,omdat ik geen goede resolutie kreeg met Linux!?Of word het containerpark?
Mvg
Danvers

Aangesloten aan een andere PC of notebook krijg je hetzelfde resultaat?
Zo ja - dan neem k ook aan dat de monitor toe is aan een reis naar de monitorhemel.

Abraham54 zei:
Aangesloten aan een andere PC of notebook krijg je hetzelfde resultaat?
Zo ja - dan neem k ook aan dat de monitor toe is aan een reis naar de monitorhemel.
Ja op laptop is het zelfde!
Heb gisteren testen gedaan...dacht eerst dat het aan Win 8.1 lag(zal toeval zijn geweest)
Pc met Mint opgestart paar uur laten staan,geen problemen!Dan naar Win8.1 binnen het uur flikkeren,Zorin opgestart nog effe flikkeren en het stopte...naar uurtje terug naar Win8.1 en toen ging het licht uit lol.
Op laptop aangesloten naar 3seconden is licht ook uit!!!
Mvg
Danvers

TFT-monitor?
Dan zijn de verlichtingsbuizen zeer waarschijnlijk opgebruikt.
Of reparatie zin heeft voor zo'n oude monitor betwijfel ik vanwege de arbeidskosten daarmee samenhangend.

Spijtig was mooi groot scherm 22inch!Toen nog heel duur betaald meer als 200€.
Ga hem wel eens open gooien .
Bedankt voor de info ...fijne zondag nog ;)
Mvg
Danvers

Wie weet dat eht inderdaad zelf kan repareren. Succes ermee.

gouwepeer zei:
Wat Abe al aan gaf zijn vermoedelijk de CCFL-buisjes (een soort tl verlichting) op. CCFL heeft een aanzienlijke kortere levensduur dan LED.
Voor €99,00 heb je al een Full HD monitor met Led verlichting.
Hoi Gouwepeer,
Heb nog een iiyama ProLite E2008HDS 20ich....kan nog effe verder tot die ook de geest geeft!
Bedankt..
Danvers

In het gunstigste geval zijn tegen die tijd de prijzen nog verder gezakt.

Ik wil je absoluut de put niet inpraten hoor maar die monitor is zo dood als een pier. Je kan hem openmaken om te repareren maar wanneer je geld uit moet gaan geven ter reparie dan kan je hem beter weggooien. Zo'n monitor is na reparatie ook geen lang leven beschoren.

Rubensky zei:
Ik wil je absoluut de put niet inpraten hoor maar die monitor is zo dood als een pier. Je kan hem openmaken om te repareren maar wanneer je geld uit moet gaan geven ter reparie dan kan je hem beter weggooien. Zo'n monitor is na reparatie ook geen lang leven beschoren.
Zo snel zit ik niet in de put hoor :D
Wie weet is het een elco....veel geld uitgeven ga ik zeker niet doen ;)
Mvg
Danvers

Voor ik scherm open deed,eerst nog eens test gedaan met kabels van mijn werkend scherm ook niks!
Eens open gedaan,aan de Elco's of iets anders is niks fout te zien.....met spijt in mijn hart zal scherm verder leven in containerpark:oops:
Dit mogen jullie afsluiten.
Mvg
Danvers

Graag gedaan tot zover.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan