• Welkom bij Computerforum PiepCompSupport, het pc helpforum voor het verwijderen van virussen, adware en malware.
    Uw computer bevat een virus of er zijn andere problemen: dit forum is er voor iedereen die hulp zoekt! Waar moet ik rekening mee houden?
    U moet zich registreren, voordat u uw virusprobleem als onderwerp kunt beschrijven en posten. Zodra u een discussie hebt gemaakt,
    zal een expert u stap voor stap uitleggen, hoe u de malware kunt verwijderen en hoe u uw computer kunt beveiligen.
    Ons hulpforum en onze programma's zijn gratis. Weet u niet wat u nu moet doen, om hulp te krijgen, klik dan hier.

Flashplayer

Discovery Sjeng

@t your Service " all Time
Lid geworden
13 jun 2019
Reacties
460
Reaction score
261
Punten
63
Leeftijd
64
Zoals verwacht is Flashplayer van de meeste Computers verdwenen.
Op mijn eigen PC werd deze maar voor een ding gebruikt, het bekende weer programma Yowindow 4 Unlimited
Windows ondersteunt deze niet meer zegt de leverancier van het programma, dus staan zij ook machteloos. :cry:
Op mijn mobieltjes heb ik hem wel kunnen installeren,maar op de Windows PC blijf een zwart vak naar voren komen en is er niets meer te zien.
Ben benieuwd of de makers van dat programma een oplossing kunnen bedenken, zal waarschijnlijk op het einde van dit Jaar gaan gebeuren.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.922
Reaction score
4.978
Punten
113
Leeftijd
67
Net gecontroleerd en Flash is nog steeds aanwezig in C:\Windows\System32\Macromed\Flash

abbs

Security Analist
Team lid
Lid geworden
3 jun 2017
Reacties
1.337
Oplossingen
1
Reaction score
261
Punten
83
Leeftijd
55
Hallo,

Maak deze "bat" bestand eens en voer het uit, dan ben je alle restanten kwijt.
Handleiding bat. < --- klik hierop voor de uitleg.

Abraham54

Beheer
Team lid
Lid geworden
2 aug 2016
Reacties
20.922
Reaction score
4.978
Punten
113
Leeftijd
67
Prima gegaan - zowel in System32 als in SysWow geen Macromed map meer.

Denk eraan Remove-AFP-files.bat met Administratorrechten uit te voeren.

Voor het gemak is de batfile in gecomprimeerde map bijgevoegd - wel eerst uitpakken!

Bijlagen

• Remove-AFP-files.zip
    382 bytes · Weergaven: 5
Bovenaan Onderaan