Firefox 58 experimental voor Ubuntu/Mint

• Onderwerp starter Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 4
  • Weergaven 762

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
2 aug 2016
Waarderingsscore
7.048
Punten
113
OS
Windows 11 Professional
AV
Microsoft Defender, MBAM Free & Eset Online
FW
Windows Firewall
Ook in Ubuntu en Linux Mint kan je de Firefox 58 experimental uit testen zonder daarbij deze versie te installeren.

Deze browser met Quantum engine zal bij opstarten alles overnemen wat jij al standaard in de gewonde Firefox hebt zitten.

Let op: het is de nightly versie die onstabiliteiten kan hebben.
Ook wordt deze browser niet geupdated.

Ga naar Mozilla Firefox Web Browser — Download Firefox Nightly in your language
en download de Nederlandse (Dutch) versie firefox-58.0a1.da.linux-i686.tar.bz2 (32 bit)
of download firefox-58.0a1.nl.linux-x86_64.tar.bz2 (64-bit)

Na download het bestand uitpakken en vervolgens op de Firefox koppeling dubbel klikken.
Let op: je normale Firefox dient afgesloten te zijn!

Veel plezier met het testen van de komende Firefox met Quantum engine.
Zeer snelle browser en veel minder geheugen gebruik.

en download de Nederlandse (Dutch) versie firefox-58.0a1.da.linux-i686.tar.bz2 (32 bit)

Ik kan me vergissen, maar ik meen me te herinneren dat vanaf FF 58 , alleen nog de 64-bits versie zou uitgebracht worden .

Toch niet vergist dat ik er iets van gelezen had en FF 56 32 bits word al automatisch overgezet naar 64 bits , wie een 64 bits systeem gebruikt .
Tweakers

Firefox heeft in tegenstelling tot Google Chrome nog niet laten weten, dat er geen 32-bit versies meer zullen komen.
Dat Firefox in Windows 64-bit in het vervolg - indien er een 32-bit Firefox in draait, deze bij het updaten voor een 64-bit versie vervangt, betekent dus echt niet dat er geen 32-bit Firefox meer zal zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan