filmpjes van arduino

Wat een grappige dingen, maar ik weet niet waar ze voor dienen. Dat laatste beeld doet me denken aan mijn groepenkast, maar dat zal wel niet zo zijn. Wil je het eens uitleggen voor een leek?

Laatst bewerkt:
Oke, dat snap ik dan. En ik heb ze nog een keer bekeken, maar ik weet echt niet wat er leuker aan is dan dat er kerstboomlampjes gaan branden. Meen je het nou echt dat dit alleen voor de lol is? En wat betekent Arduino? Is dat een merknaam of de uitvinder van dit geheel. Je ziet het, het houdt me wel bezig!

Gesnapt! (Toch had ik vroeger ander speelgoed: een springtouw, een pop, knikkers, en meer van die dingen!!:p). Tja, maar dit is vast ook wel leuk en het is niet voor niets uitgevonden. Heb jij nu een paar van die dingen, of sluit je telkens weer andere zaken aan? Kunnen ze tegelijk branden, of heb je dan kortsluiting?

je kan er steeds iets anders van maken.je kan 1 ledje tegelijk laten branden,anders raakt hij over belast,maar als je het heel snel laat gaan is het net of z allemaal te gelijk branden :)

Terug
Bovenaan Onderaan