filehippo app manager updater

Tineke41

PCS Lid
Lid geworden
18 augustus 2017
Waarderingsscore
2
Punten
0
OS
Windows 8.1
AV
Kaspersky
FW
Windows Firewall
Hallo, Ben ik weer. Ik gebruik bovenstaand programma om mijn apps te updaten. Ik weet niet wat er gebeurd is maar opeens krijg ik meldingen (nadat ik het programma opnieuw heb geinstalleerd) zoals in de bijlagen te zien is. Als ik bij snip1 op test klik krijg ik de melding van snip na test. Heb ik iets verkeerd ingesteld? Heb het ook al geprobeerd om bij snip1 direct connection to the internet aan te vinken, maar dan krijg ik dezelfde melding na test.
Kunnen jullie er een beetje uit wijs worden? hahahahaha. Ben niet zo goed in uitleggen....

Kies voor "Direct Connection via the Internet".

Heb ik gedaan, maar als ik dan op test klik krijg ik dezelfde melding als bij snip na test.

Raar.

Herstart jou computer en probeer het dan nogmaals.

De melding blijft komen. Voorheen zag ik de resultaten en kon van daaruit meteen updaten. Dat kan ik nu ook niet.

Haaaaaaaaaaaaaaaa Abraham, het updaten lukt nu wel. Wordt doorverbonden naar internet en kan updaten. De foutmelding blijft nog wel steeds komen. Maar hier kan ik wel mee leven. Mocht er iets veranderen meld ik me weer. :kissing_heart:

Controleer het volgende:

Configuratiescherm » Internetopties » tab Verbindingen » knop Laninstellingen

Kijk hoe daar de instelling staat; indien Proxie instelling staat aangevinkt - dan het vinkje zetten bij "Instellingen automatisch detecteren".

Haaaaaaaaaaaa het vinkje stond bij automatisch detecteren.

Terug
Bovenaan Onderaan