Opgelost ff geluk gehad

lynn

leerling
wou dit toch ff posten, we zijn vanmiddag naar de osteopaat geweest voor bijkomend advies i.v.m. een hernia die ik al een tijdje heb...
komen we thuis, mijn man zet zich voor de tv, begint er iets te stinken, was het de draad in de digibox die voor elektriek zorgt, die aan het fikken was, dus alle hens aan dek en de boel uitgetrokken, wat denk je, klein tv meubel met ingebouwde stekkers, dus op de knieën met een hernia...niet om na te doen...
morgen andere digicorder gaan halen, deze is 3 weken oud en een andere draad...denk dat ik m'n buurman ga vragen om mee te rijden want man z'n bloeddruk stond een half uur geleden nog op 197/175, beetje hoog hé

Laatst bewerkt:
V

Verwijderd lid 304

Guest
Tjee, wat griezelig, Lynn. Stel je voor dat je niet thuis was geweest, dan had je de brandweer voor je deur gehad. Laat het maar door een professioneel maken!

erikdenhouter

Vaak hier
Zo, geluk gehad qua timing :oops:

Ik begrijp niet helemaal hoe dit bedoeld is:
". . . begint er iets te stinken, was het de draad in de modem die voor elektriek zorgt, die aan het fikken was "

Heb je een foto genomen ?

lynn

leerling
morgen komt een vriend van ons langs, die is elektriciens Kate, die komt kijken...ben ik blij mee

lynn

leerling

". . . begint er iets te stinken, was het de draad in de modem die voor elektriek zorgt, die aan het fikken was "

nee geen foto genomen, daarvoor was er te veel paniek, de gensters vlogen uit de digibox...moet iets aanpassen zie ik, was niet modem maar digibox...

Aarie25

Moderator
Team lid
Dat is nog een geluk hebben.
Voor het zelfde geldt was er niemand thuis.
Wel vervelend om op dat moment last van een hernia te hebben.
Maar beter even last van de pijn, dan een huis die afbrand.

lynn

leerling
ja zeker maar het is toch behoorlijk schrikken, wij hebben al eens brand gehad, jaren geleden, toen waren we nog jong en konden veel hebben, mijn man is nu 83 en de gezondheid is nu niet om hoera te staan roepen...zien hoe het morgen gaat want de bloeddruk wil niet zakken

Aarie25

Moderator
Team lid
Dat kan ik goed begrijpen, zeker als je al wat ouder wordt.
Hopelijk zakt de bloeddruk snel, wan dat is ook niet gezond voor een mens.

lynn

leerling
bloeddruk is ok nu...de stukken zijn gerepareerd...we kunnen weer verder, ook de tuinman is geweest om de snoeiwerken uit te voeren...pffff, was me het dagje weer...

• Like
Reactions: tfj

Aarie25

Moderator
Team lid
Gelukkig dat alles weer een beetje het oude is!
Hopelijk kun je dan beter van de feestdagen genieten :)

toska

Heeft veel posts
Gewaardeerd lid

wij noemen dat stinken als bijvoorbeeld iets aan het doorbranden is? de buiten mantel van een draad/kabel of binnen in de modem?

Roxmarie

Vaak hier
Bekend gezicht
Poeh, het heeft zo moeten zijn, dat jullie net thuis waren. Ik wens jou sterkte in je herstel toe.

Bovenaan Onderaan