facebook

• Onderwerp starter lynn
  • Startdatum
  • Reacties 16
  • Weergaven 1.293

lynn

leerling
Lid geworden
3 apr 2019
Waarderingsscore
334
Punten
98
Leeftijd
71
OS
windows10
AV
?
FW
?
ik had graag m'n account bij facebook stopgezet, enig idee hoe dat moet, afmelden is blijkbaar niet het middel...

Jij wil bij Facebook weg?

Afmelden is eenvoudig, ik heb dat ondertussen zo'n 2x zonder problemen gedaan. De werkwijze lijkt moeilijker dan ze echt is. Je zit wel met een wachttijd van 30 dagen voor het account definitief verwijderd word. Log j in die periode in begint alles van voor af aan.

Afmelden is eenvoudig, ik heb dat ondertussen zo'n 2x zonder problemen gedaan. De werkwijze lijkt moeilijker dan ze echt is. Je zit wel met een wachttijd van 30 dagen voor het account definitief verwijderd word. Log j in die periode in begint alles van voor af aan.
ik zal het je laten weten of het mij ook lukt

ja die 30 dagen wachtijd vind ik niet dat dit kan,is volgens mij achterhouden van persoonlijke gegevens dit noem ik privacyschending?
akkoord niemand van de gebruikers ziet je profiel nog, maar je gegevens blijven wel bestaan gedurende 30 dagen.

Ja van facebook kom je niet zomaar af inderdaad. En een account waar je niet meer in komt, kom je dus weer helemaal niet van af. Is het naar bijna anderhalf jaar gelukt @lynn?

En ben je van facebook verlost?

sorry, dit was me ontglipt, ja hoor, die facebook is weg, heb er nog ééntje maar dat andere was van m'n man...

ik verschoot al... wist niet dat dit topic nog bestond...

bedankt in ieder geval voor alle moeite... en nog een fijn jaartje gewenst...

Dankjewel Lyn, dat wens ik jou en je man ook toe. Topics blijven gewoon bestaan, en doordat er iemand reageerde is deze weer naar boven gekomen.

Hoe verwijder je nu je facebook account: Facebook account verwijderen

Je account permanent verwijderen:
  1. Klik rechtsboven op Facebook op je profielfoto.
  2. Selecteer Instellingen en privacy en klik op Instellingen.
  3. Klik op Je Facebook-gegevens.
  4. Klik op Deactiveren en verwijderen.
  5. Kies Account verwijderen en klik vervolgens op Doorgaan naar account verwijderen.
  6. Klik op Account verwijderen en voer je wachtwoord in. Klik vervolgens op Doorgaan.

ik heb weer een ban aan mijn been van 2 dagen tot zaterdag 10u06 maar op fb zijn ze ongeletterd want de ban is vandaag om 10u06 ingegaan,dus als ik goed kan tellen is dit tot vrijdag 10u06, dit is voor mij 2 dagen?
je mag tegenwoordig niets meer schrijven wat je wilt,meestal als je geblokt word is dit door verraad.
maar ik zit veel meer op twitter en tiktok veel intressanter

Ja, de woke generatie krijgt meer en meer invloed op sociale media.
Twitter is er nu van verlost.

ik had iets geschreven met belgen die de genen hebben van de ouders van vreemde orgine, die amokmakers tijdens de wedstrijden van marokko en ook van het vuurwerk die ze gooiden naar de zorg en orde diensten,op tv beelden te zien zijn dat vreemden en ik had geschreven oppakken en onderweg afkappen in de oceaan en boem geblokt
het is inderdaad niet mooi van mij dat ik dat schreef, maar waarom moeten wij zwijgen ze doen niet liever dan belgie op stelten te zetten in brussel en antwerpen
dan verschieten ze ervan dat we zulke reacties geven, en van ons een racist maken, en mij hebben ze wel al zover gekregen.

ik had iets geschreven met belgen die de genen hebben van de ouders van vreemde orgine, die amokmakers tijdens de wedstrijden van marokko en ook van het vuurwerk die ze gooiden naar de zorg en orde diensten,op tv beelden te zien zijn dat vreemden en ik had geschreven oppakken en onderweg afkappen in de oceaan en boem geblokt
het is inderdaad niet mooi van mij dat ik dat schreef, maar waarom moeten wij zwijgen ze doen niet liever dan belgie op stelten te zetten in brussel en antwerpen
dan verschieten ze ervan dat we zulke reacties geven, en van ons een racist maken, en mij hebben ze wel al zover gekregen.
wij zijn geen racisten, nooit geweest, maar ze maken er wel één van ons, ik heb het ook gehad, met vuurwerk naar de hulpverleners of gewoon op mensen schieten? sorry dat is niet één maar 10 bruggen te ver

wij zijn geen racisten, nooit geweest, maar ze maken er wel één van ons, ik heb het ook gehad, met vuurwerk naar de hulpverleners of gewoon op mensen schieten? sorry dat is niet één maar 10 bruggen te ver
inderdaad het is precies alsof de fb bedienden het daarmee eens zijn, dat de vreemde orgine de landen waar ze vertoeven de boel op stelten zetten? ik hoop van harte dat vb in 2024 aan de macht komt dan zal er al een heel deel in schup mogen pakken, alle illegalen zonder papieren en herrieschoppers zullen de eerste zijn die gaan vliegen.heb verleden week naar brussel geweest ik heb hoop en al 2 belgen gezien en dat op 4 uur dat ik er vertoefd heb.

inderdaad het is precies alsof de fb bedienden het daarmee eens zijn, dat de vreemde orgine de landen waar ze vertoeven de boel op stelten zetten? ik hoop van harte dat vb in 2024 aan de macht komt dan zal er al een heel deel in schup mogen pakken, alle illegalen zonder papieren en herrieschoppers zullen de eerste zijn die gaan vliegen.heb verleden week naar brussel geweest ik heb hoop en al 2 belgen gezien en dat op 4 uur dat ik er vertoefd heb.
daar moet ik niet voor naar brussel gaan hoor, dat is hier ook, maar vb hoeft niet voor mij, maar ze moeten zich aanpassen of ophoepelen...

Terug
Bovenaan Onderaan