V
Verwijderd forumlid 58
Gast
Als je op facebook eens je tijd neemt dan merk je dat er veel concurrentie van lostaande website,s is? daarmee bedoel ik dat er veel groepen zoals fauna en flora en datingsite en computer die andere kapot maken die gaan wel hun boekje te buiten zoals een date site heb je wel de nodige rechten nodig? dit is ook tegenstrijdig voor nv die servers aanbieden ik vind dat wij als eigenaar/beheerder eens zouden moeten samen zitten en met inspraak van de hostings om te zien of er iets aan te doen is?
Ik ben aangesloten bij een dienst waar ze alles weten over zulke zaken ga daar eens akte van nemen?wij steken enkele honderd/en euro in en zij maken er een gratis groep aan, vermoedelijk ga de fb eigenaars hun boekje te buiten zonder dat ze het zelf beseffen? had eens een forum opgericht van fauna en flora en had eerst eens goed gezocht op fb en die stond er niet bij, 3 weken later na mijn oprichting stond het er wel en hadden al 1000 leden bij mij 7?
ik vind dit niet kunnen.
Ik ben aangesloten bij een dienst waar ze alles weten over zulke zaken ga daar eens akte van nemen?wij steken enkele honderd/en euro in en zij maken er een gratis groep aan, vermoedelijk ga de fb eigenaars hun boekje te buiten zonder dat ze het zelf beseffen? had eens een forum opgericht van fauna en flora en had eerst eens goed gezocht op fb en die stond er niet bij, 3 weken later na mijn oprichting stond het er wel en hadden al 1000 leden bij mij 7?
ik vind dit niet kunnen.