facebook valt opeens uit

vanschagen

PCS Lid
Lid geworden
5 mrt 2017
Leeftijd
79
OS
windows xp,7, windows 10,linux
ik heb de hele middag met facebook kunnen werken,en opeens vraagt hij om wachtwoord.
meer mensen die dit hebben/??

Meta kampt met wereldwijde storing Facebook en Instagram​

Meerdere platformen van Meta, waaronder Facebook, Instagram en Messenger, lijken wereldwijd getroffen te zijn door een storing. Gebruikers lijken automatisch op deze platformen te zijn uitgelogd en kunnen niet meer inloggen. Er is nog geen oorzaak van het probleem bekend.
Tienduizenden gebruikers van over de hele wereld melden via AlleStoringen dat Facebook, Instagram en Messenger niet bereikbaar zijn. WhatsApp lijkt niet door de storing te zijn getroffen. Vooralsnog hebben officiële kanalen van de betreffende bedrijven niets over de storingen gemeld op bijvoorbeeld X, het voormalige Twitter. Op de officiële statuspagina van Meta worden enkele verstoringen van services getoond, maar ook die website is slecht bereikbaar.

Tja, had ik ook. In paniek mijn wachtwoord proberen te veranderen, maar zelfs dat accepteert ie niet.
Balen!
Update: En het werkt weer

Laatst bewerkt:
Ik had ook al twee klanten die in paniek mij opbelden. Ze dachten dat ze gehackt waren. Had ondertussen ook al melding gekregen dat het een wereldwijd probleem was.

ja werkt nu dus weer

Terug
Bovenaan Onderaan