extensies

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd forumlid 58
  • Startdatum Startdatum
  • Reacties 24
  • Weergaven 1234
V

Verwijderd forumlid 58

Gast
Kan er mij iemand zeggen als je een extensie moet updaten en dat bestand krijg je toegestuurd waar je niet moet achter zoeken,dan is mijn vraag hoeveel minuten duurt zo een update.?

Betreft dit phpBB?

Zoja, dan heb je het Beheerspaneel van het forum nodig en servertoeging via FTP of Direct Upload.

ja dat weet ik is inderdaad phpbb maar mijn techneut zegt dat dit veel werk is en wil boter bij de vis alsof hij al niet genoeg heeft ontvangen? ik moet een uur werken dus 60 minuten voor minder wat hij vraagt? daarom dat ik zou willen weten hoelang dat een extensie duurt te updaten
gisteren heeft hij phpbb arcade gedaan exact 12 minuten dat is redelijke update

Jouw beheerder lijkt mij niet helemaal op de hoogte te zijn.
En twaalf minuten vind ik zelf wel erg lang.

Als je een extensie wil vernieuwen - dan via Beheer>Aanpassingen de betreffende extensie uitschakelen.
Die extensie komt dan in de onderste gedeelte van Aanpassingen te staan.

Daarna op de server de betreffende extensie verwijderen en de nieuwe extensie uploaden.

Daarna klik je in het Aanpassingen venster van Beheer weer aan kies je voor Activeren en dan wordt de extensie weer actief en is de nieuwe versie ervan aanwezig.

Dat is alles en is eerder minuten werk dan veel werk en veel tijd.

dus als ik het goed begrijp duurt het minder dan 10 minuten?

Zelfs minder dan 4 minuten.

Een voorbeeld, ik heb daarstraks het standaardthema van het Belgische Starridersforum vernieuwd.
Inclusief het aanpassen van het nieuwe thema zodat alles weer uitziet als het was, was misschien vijf minuten werk in totaal voor mij.

ja wadde dan zoek ik me een andere technische beheerder die akkoord gaat met mijn voorwaarden als er hier iemand kennis van heeft en te vertrouwen is mag hem gerust aanmelden en maken we goede afspraken.
voor een 15 kleine werkjes heb ik betaald 210 euro

Waarom bekwaam jij je zelf niet je complete sites te beheren, zo moeilijk is dat ook weer niet!

ja klopt ben ik ook van zin maar dan zoek ik een goede leermeester,die geduld met me heeft want ben tot mijn veertiende maar naar school geweest? en dan gaan werken

Arcade is wel een grote update dus met wat voorzichtigheid en misschien van te voren nog een backup maken kan dat misschien wel 12 minuten duren maarreh... Die gast is dan wel duur zegt voor een extensie te upgraden.
Wel duur als hij meer dan een normaal uurloon vraagt?

ja wadde dan zoek ik me een andere technische beheerder
Die heb je toch al?

ja normaal wel heb er 3 maar op 2 kan ik niet veel rekenen is op de andere waar ik het op heb? en dat is niet mijn vaste technische beheerder,ja heb het hem gezegd voor dat geld wat jij van mij krijgt daarvoor moet ik 8uren mijn kl.... afdraaien en dan nog rechtstand en handenarbeid en hij is in zijn g.. gebeten?

HoiTosca - dat arcadeforum van jou - waarom is voor gasten 5/6 deel van jouw forum gesloten?
En waarom geldt dit ook voor het forumreglement?
Zou ik dat hier doen, dan kan ik binnen een maand dit forum opdoeken!
Het is niet bepaald gastvrij ingericht, dat forum van jou.

forum reglement is niet zo belangrijk ten eerste word toch niet naar gekeken en het is sinds 25 mei 2018 de privacybeleid wet dat telt zie je onderaan forum of bij het registreren,wat de forums betreft kan niemand mij verplichten om die open te zetten.

Hier is het Forumregelement al 6000 maal geopend, dus denk nu niet dat het nooit gelezen wordt.

ja normaal wel heb er 3 maar op 2 kan ik niet veel rekenen is op de andere waar ik het op heb?
Ik bedoelde dat je mij ook rustig mag vragen voor extensies te upgraden, ben immers ook voor jou bezig zo hier en daar. ;)

hey @Black Tiger heb dat niet op jou hoor buiten die eene heb ik nog 2 andere,normaal is D...... mijn vaste technische beheerder maar door prive problemen en hierdoor wat depri kan ik niet veel op hem rekenen maar heb een mail gekregen dat hij binnen enkele dagen er weer is toppie en de andere zou (niet jij) zou ik als laatste vragen indien nodig
jou wil ik niet veel lastig vallen omdat je ook zoveel sites te onderhouden hebt collega, maar goed zal het eerst aan jou vragen jij beslist dan wat je doet?

nee niets voor mij
als je de mijne bekijkt dan is dat toch een groot verschil en aangenamer https://www.games4you.be/portal
en die html5 games die heb ik ook 784 games en er komen er nog 156 games bij en dat loopt nog verder op aangezien flash games verdwijnt?
maar die html5 games zijn zomaar niet gratis te verkrijgen? en verder heb ik nog 8000 flash games van de 24.000 maar mooi afgebouwd, en waarom zoveel dat is voor de schow te verkopen wetende dat er duizenden niet word gespeeld?zoals die link dat je geeft die heeft er 28.000 flash games en er worden maar 500 games gebruikt door de leden, en telkens spelen ze dezelfde opnieuw, daarom dat ik dat al heb afgebouwd.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan